Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny virksomhed - Før vi går live!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Mar 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg skal i morgen have et møde med min partner om vores kommende opstart af virksomhed. Jeg fik efter en ide-præsentation solgt ideen til en iværksætter og underviser fra mit studie, som var meget imponeret over ideen og vores engagement (dejligt med lidt bekræftelse). Han har valgt at tilgå vores projekt som mentor/rådgiver.

I morgen skal store dele af forretningen på plads i form af en konkret plan. Vi har arbejdet med en udbygget Business Model Canvas (BMC), hvorfra vi har fået konceptet på plads.
Der ligger dog fortsat et stort arbejde med de mere formelle områder af forretningen, hvor jeg håber i kan bidrage med jeres erfaringer.
Kort om os:
- Vi er en servicevirksomhed i byggebranchen, der arbejder med data og IT. 
- Vi har fokus på BTB
- Vi overvejer IVS selskab
- Spørg for mere info :) 
Før mødet i morgen kunne jeg godt tænke mig at høre jeres erfaringer med:
- Fastsættelse af priser?
Vi baserer vores services på studerende, for at sikre en god pris. Derudover har vi i opstarten meget begrænset omkostninger.
- Valg af selskabstype?
Vi overvejer som nævnt IVS, da vi det første halve år skal arbejde med nogle få pilotprojekter der kræver begrænset kapital. Vi ønsker dog fortsat på sigt at oprette APS.
- Kontrakter, fakturaer osv.?
Via vores mentor har vi nogle "sikre" kunder, der ønsker at indgå i vores pilotprojekter. Hvordan håndterede i jeres første aftaler rent formelt?
Vores mentor har naturligvis "svaret" på meget af dette, men vi ønsker at gøre vores egne indtryk og selv opbygge noget basis viden på området.

Alle gode råd er velkomne :)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)