Lanther, du har ikke ret. Han skal ikke "videresende" hans mail til en GMail konto - det er der ikke meget idé i.
Du kan flytte hostingen af din mail over til Google, så det hele kører via dit domæne - selvfølgelig også når du sender ud fra deres webmail. Den anden løsning ville være noget crap, så skulle du have en GMail adresse som så ville stå som afsender når du brugte webmail.
Det fungerer rigtigt godt og jeg ved ikke hvad der menes med at den virker rodet og har for mange funktioner - det fungerer perfekt og de understøtter Pop3 og Imap til din outlook.
Jeg har flyttet alle de domæner jeg har ansvar for over på Google Apps mail og det funker super godt.
Sam sagt har jeg ikke brugt gmail så meget, men kigget den ud af og til og der er sikkert mange ting der kunne gøres anderledes..
Rodet, mener jeg selve forsiden af webmailen med utroligt mange funktioner på en gang, men de kan måske fjernes eller justeres, så man kun ser det man ønsker.
Måske skulle jeg også gå et skridt videre at se hvad din løsning viser..
Det synes jeg at du skulle. Jeg synes bestemt ikke den er mere rodet end andre webmail systemer, næsten tværtimod. Og jeg synes at deres måde at samle korrespondancen på er ret fed.
Ang. Office 2007 så er der et par nye "features" som man godt kunne have været for uden. Din pc'er skal ikke være for langsom, da Office 2007 trækker meget, især under Windows opstart. En anden ting er Outlook 2007, som har det med ikke at afslutte når man lukker for programmet. Hvis man kigger i process oversigten kan man se Outlook køre videre og ofte æde hukommelse.
Men udover det, så er Office 2007 blevet ret meget bedre end de forgående.
Jeg er personligt blevet så træt af MS Office fra og med version 2007 at jeg er begyndt at anbefale kunderne at skifte til OpenOffice i stedet. Der er alligevl så meget nyt at vænne sig til, at uanset valget er det et nyt program. Og samtidig er prisen røget så meget i vejret at jeg har svært ved at finde berettigelse for det. Bruger man sin Office i sammenhæng med Sharepoint og lignende giver det mening - eller ikke.
Jeg skifter ikke over, og på min nye maskine bliver det til OpenOffice.
En fantastisk ny ting som var grunden til jeg skiftede fra Mozillas Thunderbird til MS outlook 2007 er muligheden for at have flere konti tilknyttet, og vel at mærke have hver sin mappe til hver konto så det hele ikke rodes sammen i en fælles indbakke
En fantastisk ny ting som var grunden til jeg skiftede fra Mozillas Thunderbird til MS outlook 2007 er muligheden for at have flere konti tilknyttet, og vel at mærke have hver sin mappe til hver konto så det hele ikke rodes sammen i en fælles indbakke
Har man ikke altid kunne dette, ved bare at oprette en simpel regel om at mails sendt til xx@xx.dk skal ligges i en mappe og mail sendt til yy@yy.dk skal ligges i en anden mappe?