Hej aminoer Er det bare mig eller???! Når jeg går ind i ( nye indlæg ) er vi 1 time bagud. Weinreich |
Virker fint her..
Dbh Martin
Virker fint her.. |
Det er det samme her hos mig; klokken for seneste indlæg viser 8:40 (kokken er faktisk 9:40). Edit: Og tidspunktet for dette indlæg er tiden også en time bagud - i venstre side. /martin |
Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk
Ifølge uret på min computer er klokken lige nu 9:51 - gad vide hvad tidsstemplet for dette indlæg siger. :) |
Yes, 8:51 ser jeg. På min profil (http://www.amino.dk/members/davidmcnally.aspx) står min tidszone til 0 GMT - det har nok en hel del at sige. :) Martin, har I måske fjernet en indstilling, man kunne sætte op under sin profil? |
Min er egentlig også en time bag ud - pudsigt jeg ikke har opdaget dette hør. Den er nu 09.56 :-) |
// Jesper Skov
Tak for jeres svar Så er jeg ikke helt tosset. Jeg plejer nu heller ikke at gå glip at detaljerne!!! Rigtig god dag til jer alle |
Vil også være med 10:18. men er det ikke fordi vores GMT står på 0 i profil som standard. hvor den skal stå på +1 |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Jamen det må vi da så kigge på. |