Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gymnasieelev med blod på tanden

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 117
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg fik anbefalet Amino af en del iværksættere, da jeg har kæmpe interesse for det og rigtig gerne vil ende ud i at kunne leve af det en skønne dag! Jeg går rundt med en idé til en lille forretning jeg vil starte op, men mangler lidt mere viden mht opstart af det hele, hvilket jeg håber at kunne finde herinde.

Har I en idé til en god og "rolig" måde at starte op på? Hvad er vigtigt i starten, udover at lægge budget, lave forretningsplan og finde en målgruppe?? Jeg tænker selv det vil være bedst at starte ud i de små, med f.eks. at oprette en facebookside og sælge lidt derfra og hvis det så bliver en mindre succes, må jeg jo tage den derfra - For mig er det vigtigt her i starten, at skabe mig erfaring med salg, kunder, varer mm.
Håber I vil tage positivt imod mig, jeg har mange (sikkert dumme) spørgsmål, da jeg som sagt er HELT på bar bund og helt ny i dette inspirerende og spændende univers - Jeg ved blot, at jeg er motiveret med en masse gåpåmod, da jeg endelig føler, at jeg har fundet frem til hvad jeg egentlig interesserer mig for og gerne vil lave, forhåbentlig resten af livet!

Mvh Anna Lykke

Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 69
Fra  Skrotlortet.dk Skrevet kl. 01:32

Hej Anne,

Velkommen til...! :) Jeg har fulgt med på sidelinjen i et stykke tid nu, og oprettede en bruger idag... Jeg er ikke det mindste i tvivl om at du vil få hjælp til en masse spørgsmål herinde...

Hvis jeg var dig, så havde jeg nok nærmere søgt indad, og fundet ud af med mig selv, hvad jeg havde lyst til at sælge?

Det virker som om at du ikke er helt afklaret med det endnu?

Vh. Deniz

Fra København
Tilmeldt 7. Apr 15
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 07:12

Hej Deniz

Som skrevet i indlægget, går jeg rundt med en idé til en lille forretning jeg vil starte op, så jo, jeg ved allerede hvad det er jeg vil sælge. Det er mest af alt for at få erfaring og lidt mere viden omkring det at sælge, så det er ikke noget jeg regner med at starte specielt stort ud med.

Vh Anna

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 08:11

Hej Anna, 

Velkommen til. 

Lyder godt at du vil iværksætter vejen, det en optimistisk - men knald hård vej at gå :-) 

Ja, lav en forretningsplan, cirka budget, SWOT analyse etc. (Lav cirka 5-10 sider i word, mest for at hjælpe dig selv med at være konkret) Hvilke produkter vil du sælge?

Det lyder som om du starter fra scratch - og derved har brug for en del sparring?

Jeg vil godt give dig et lidt unikt tilbud. 

Jeg er igang med at lave JannikHansen.TV, som er min video blog - mest om iværksætteri. For at jeg kan dække flest mulige emner, vil det være fedt at blive udfordret med lidt af hver vedr. opstarts spørgsmål. 

Jeg vil godt tilbyde dig gratis email rådgivning over en periode på fx de næste 3 mdr, hvor du må trække på min viden om virksomhedsdrift og hvordan man starter fra bunden - og udfra det vil jeg besvare i video format, som vil komme op på min video blog. 

Hvis du er interesseret, så bare smid mig en mail på jh@jannikhansen.co.uk

Fra København
Tilmeldt 7. Apr 15
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 09:49

Hej Jannik

Tak for din henvendelse - Det kunne jeg bestemt være interesseret i, da jeg som du selv skriver, godt kunne bruge lidt rådgivning i og med jeg starter fra "scratch". Jeg kan eventuelt sende dig en mail og sætte dig ind i mine tanker mht forretningen jeg vil prøve at starte op og så kan vi tage den derfra.

Vh Anna

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:26

Hej Anna, 

Det lyder super. Ser frem til at høre fra dig. 

Dbh Jannik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)