Hej er det helt umuligt at komme ind på markedet for herre tøj og tilbehør? Når man starter en webshop hvor mange penge skal man så starte ud med til markedsføring og hvordan er det bedst? Står nemlig og er ved at gøre op med hvor mange penge jeg skal bruge til opstart som minimum
Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.
Der findes nok ikke en formel for hvordan og hvormeget, men der er mange ting man kan gøre som er ganske gratis og det er nok ens egen fantasi der sætter grænsen.
Udover gratis nyhedsbrev og PR og hvad der ellers findes i den stil, ville jeg nok afsætte et rimmeligt godt beløb til adwords pr. måned, og hvor meget skal man så afsætte der, det kommer nok an på hvor meget dine konkurrenter bruger på adwords(og hvordan man finder ud af det, det er der sikkert nogle andre som kan svare på det), jeg har dog et par kunder som jeg ved bruger mellem 5-7000 pr. månedsom har en ganske stor omsætning. Men igen man kan komme langt med PR
Du skal nok ikke forvente at komme på forside af morgenaviserne, men hvis du er lidt kreativ kan det sagtens være at du kan få et indlæg i et af de små lokalblade. De fleste små aviser mangler noget spændende at skrive om, så hvis du kan give dem noget materiale som ikke bare er et rent reklameindlæg fra din side, så kan det være de vil trykke det.
Alternativt kan du også indesende læserbreve og benytte din URL som navn. Der er mange der følger med i diverse diskussioner, så det kunne også give besøgende.
Men ellers så søg på "free ideas to market your website" på Google. Held og lykke med det.
Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum