Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fribetaling igen

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Glostrup
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg råber om hjælp. Hvem har haft problemer med Fribetaling og hvordan har de har løst dem?

Med ventlig hilsen Lilia Ivanova Unika håndlevede smykker i forgyldt sterling sølv. Ferskvandsperler, halvædelstene, Swarowski krystal m.m. http://www.litaiv.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:31

Den nemme løsning er vel at finde en udbyder hvor kvaliteten er højere hvis du har problemer med deres driftssikkerhed i forhold til prisen?     

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Glostrup
Tilmeldt 20. May 07
Skrevet kl. 19:38

Det er lige meget hvor meget det koster, det skal bare virke og det gøre ikke hos Fribetaling. Men hvordan kan jeg skifte til en andet når i deres kontrakt står at aftalelængde (minimum) 24 måneder

Med ventlig hilsen Lilia Ivanova Unika håndlevede smykker i forgyldt sterling sølv. Ferskvandsperler, halvædelstene, Swarowski krystal m.m. http://www.litaiv.dk

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:45

Lita Iv:

Det er lige meget hvor meget det koster, det skal bare virke og det gøre ikke hos Fribetaling. Men hvordan kan jeg skifte til en andet når i deres kontrakt står at aftalelængde (minimum) 24 måneder

Du kan sagtens skifte, du bliver bare nødt til at se de penge du har kastet efter dem som tabt + at du skal betale resterende beløb du skylder dem. for de tilbage stående af de 24 måneder. 

Fra Glostrup
Tilmeldt 20. May 07
Skrevet kl. 19:55
Så er det dyrt, jeg faktisk lige startede. Men jeg syns at det er uacceptabelt at6 de lever produkt der ikke virker og svar heller ikke på mail. Jeg sent dem det i mandags og der er ikke eneste dyt fra dem. Naturligvis kan man gå en andet sted, men jeg syns de skal lever produkt.  

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 20:03
Altså, hvis I har indgået en kontrakt om de skal levere en ydelse til dig som de rent faktisk ikke levere, så har de jo ikke opretholdt deres del af kontrakten. Så kan du godt opsige aftalen. Spørg evt. din advokat (hvis du har en).
Der står ofte noget om, hvilken oppetid de garantere m.v.?

Jeg kan personligt anbefale www.epay.dk.
De har et rigtig godt system og er behagelige at snakke med og finde support hos.
Fra Glostrup
Tilmeldt 20. May 07
Skrevet kl. 20:20

Jeg har ikke en advokat, men jeg skriver bare i Kontant eller en andet TV program. Men jeg skrevet til dem igen, men er snart kan opgive. Og tak for link.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:25
Jeg tvivler på at Kontant eller andre TV programmer vil lave en udsendelse om at Fribetaling har haft nedetid eller ikke har svaret på en mail (hvis det er de ting der er problemet) - hvilken vinkel havde du forestillet dig at de skulle gribe det an fra?
Fra Glostrup
Tilmeldt 20. May 07
Skrevet kl. 20:34

Naturligvis er det ikke så stor sag, men de lever ikke den produkt de står for. Nu er der i to bage kan man ikke overfør betaling i min butik og jeg mister kunder. De skriver breve til mig, men vil ikke overfør penge på konto. Jeg betaler abonnement for det og forventer også produkt leveret. Meget enkelt.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 20:51
Jeg synes du skal prøve at skrive til Fribetaling og melde ud at du mener, at de ikke lever op til det produkt du har købt og derfor ønsker at hæve samarbejdet med øjeblikkelig varsel. Hvis du har brug for hjælp til at skifte betalingsleverandør kan mit firma helt sikkert hjælpe dig. Jeg har gode erfaringer med opsætning af epays betalingssystemer.
Men start ud med, at se hvordan Fribetaling reagere. Skriv evt. til dem med et anbefalet brev (med post danmark). Så sikre du dig de modtaget brevet.

Hvad betaler du hos fribetaling? sikkert mellem 100-200 kr. pr. måned ikke?
Hvis du laver en konto hos epay kommer det til at koste dig ekstra 100-200kr. pr. måned, men tilgengæld sikre du dig trods alt dine kunder kan betale. Og hvis kunderne betaler kan du måske godt overleve at betale dobbelt pris i en periode, indtil du kan komme ud og Fribetaling aftalen? (Uden at vide hvordan dit firmas økonomi er m.v.)

Start med et brev og se, hvad der sker.
Hvis du virkelig mener du mister potentielle kunder grundet Fribetaling, så skrid til handling.
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)