Hej Jeg har en kunde som skylder små 70.000 for noget udvikling som er foretaget. Kunden er tilsendt både rykker 1 og 2. Der er indgået en betalingsplaner med dem som de ikke har overholdt. Jeg tilbød dem endda at de kunne betale om over 1 år - dvs 12 lige store afdrag. Hørte så intet fra dem i flere uge men for en uge siden tog de kontakt fordi deres system var gået og ville indgå en betalingsplan hvis fejlen blev rettet. Efterfølgende rettede jeg fejlen men hørte så intet fra dem igen. Det skal lige siges at systemet på det tidspunkt havde kørt 2 måneder i drift uden problemer og fejlen var server relateret. Jeg har sendt sagen til Intrum men vil gerne have dem registreret i den åbne version af RKI og jo hurtigere jo bedre. Grunden til at jeg vil have dem registreret i det åbne rki er at det er det eneste som kan få dem i en dialog igen. Så hvad kan jeg gøre for at få dem registreret nu og hvad vil det koste ? |
Hej,
Hvorfor spørg du ikke dit inkasso bureau - du har jo hyret dem til at stå for processen, så de skal som minium tages med på råd.