Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan registrere jeg en kunde i den åbne version af RKI

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har en kunde som skylder små 70.000 for noget udvikling som er foretaget. Kunden er tilsendt både rykker 1 og 2. 

Der er indgået en betalingsplaner med dem som de ikke har overholdt. Jeg tilbød dem endda at de kunne betale om over 1 år - dvs 12 lige store afdrag

Hørte så intet fra dem i flere uge men for en uge siden tog de kontakt fordi deres system var gået og ville indgå en betalingsplan hvis fejlen blev rettet. Efterfølgende rettede jeg fejlen men hørte så intet fra dem igen. Det skal lige siges at systemet på det tidspunkt havde kørt 2 måneder i drift uden problemer og fejlen var server relateret.

Jeg har sendt sagen til Intrum men vil gerne have dem registreret i den åbne version af RKI og jo hurtigere jo bedre.

Grunden til at jeg vil have dem registreret i det åbne rki er at det er det eneste som kan få dem i en dialog igen. 

Så hvad kan jeg gøre for at få dem registreret nu og hvad vil det koste ?

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, 

Hvorfor spørg du ikke dit inkasso bureau - du har jo hyret dem til at stå for processen, så de skal som minium tages med på råd. 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:21

jhc9817:
men for en uge siden tog de kontakt fordi deres system var gået og ville indgå en betalingsplan hvis fejlen blev rettet. Efterfølgende rettede jeg fejlen men hørte så intet fra dem igen.

Du må da være usædvanlig naiv for at hoppe på den historie. For fremtiden er det bare " Hele beløbet med det samme " før de får lavet mere. Men det er du vel blevet klar over nu ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)