Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få et kaffemøde med din drømmekunde

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske har du et fantastisk produkt, som en potentiel kunde virkelig ville kunne profitere af. Og som ville gøre kundens hverdag SÅ meget lettere. Hvis kunden altså bare vidste, du og dit produkt eksisterende. Hvordan kommer du fra at drømme om at møde direktøren af den her virksomhed og til at negle et kaffemøde med ham, hvor du får mulighed for at præsentere det, du kan tilbyde?

Det handler alt sammen om ORD. For ord åbner døre til andre, slår en krog i dem - og får dem til at lytte - og handle. Jeg klæder dig på, så du er bedre rustet til at sige - eller skrive - det, der skaffer dig et møde. Som noget nyt underviser jeg nu også via Skype.
Hvad ville det være værd for dig at turde gå efter det møde, du kun har turdet drømme om?

Det jeg lærer dig, gør dig som en bonus både skarpere på dig selv og dine produkter. 
Jeg er interesseret i at arbejde med dig, der virkelig gerne vil tage skridtet og komme i gang med at turde tage kontakt. Din motivation skal være der, for det er i sidste ende dén glød, der er afgørende.

Mange gode hilsner
Ditte Erns

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)