Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om vores hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Titlen siger sig selv, men jeg gad godt høre, hvad folk har af meninger. Eventuelt noget der kunne 

gøre os stærkere eller bedre for det er jo sådan en iværksætter tænker. Jeg håber i vil 

smide en lille kommentar hvis i har noget på hjertet, ellers fortsat rigtig god Fredag.

Mvh, 

Junes 

Jush-shop.com

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Syntes det måske er lidt sjovt at sælge højttaler, og det eneste jeg ikke kan finde information om, er hvordan dåsen lyder? (data)
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din mening, det skriver jeg ned Yes

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes for der er  få varer , jeg kan kun se en slags højtaler på sidden , jeg ville satse på flere produkter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 131
Fra  Coldit Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også sige at i mangler vare, som fx. 'total løsninger' af systemer (2.0 - 2,1 - 5,1 - 7,1 - osv) Jeg gætter lidt på at i gerne vil være i 'high-end' klassen - til fornuftige penge :)

Men ellers en pæn og fed hjemmeside, enkel på den gode måde, jeg fik følsen af, at i er seriøse med jeres projekt. Dog kunne siden godt bruge lidt mere indhold, om jer selv fx, og evt. flere menuer i toppen :)

- Jeppe 

Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tak for svaret

Ja vi er i fuld gang med flere produkter, og tester på livet løs, men vi skal samtidig kunne stå inde

for den kvalitet vi sælger og har derfor måtte fravælge en del. Igen tak for det kan bestemt bruges.  

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere vare, ikke et must.

Men information om jeres produkter og højtalere og lyd generelt er et must.

Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, Vi har nu skrevet en hel sektion om Lyden, og vi takker for jeres feedback 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Junes:
Vi har nu skrevet en hel sektion om Lyden

Jeg har tidligere arbejdet med lyd, både som DJ, i studier og arbejdede i nogle år med udvikling af aktive højttalere, så er lidt branche-skadet Wink

Men den tekst jeg læser på din hjemmeside er lidt noget vrøvl. Lyder lidt hvis man beder en person uden kørekort anmelde en bil. 

Når jeg køber denne type produkter online, hvor jeg ikke har haft mulighed for at opleve produktet, plejer jeg at lede efter anmeldelser for at se, hvad andre synes om produktet. Så få evt. dine kunder til at skrive korte anmeldelser, som du kan lægge på shoppen. 

Mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)