Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner/investor søges (aktie/valuta handel) Algo platform

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi søger en partner til større projekt omkring algoritmisk handel af aktier og valuta.

Til amino.

Dette er ikke et ”tilbud” der forsøges ikke solgt noget. Vi søger en partner med relevante evner og amino har jo faktisk en kategori der hedder:

Medarbejdere, samarbejdspartnere, rådgivere, investorer m.m.

Historien (kort)

Det hele startede for næsten 4 år siden da jeg fandt ud af ca 70% af alle aktiehandler laves af algoritmer og robotter. Jeg kom frem til konklusionen om at de store firmaer som Goldman Sachs og andre kun ville benytte algoritmer hvis de rent faktisk lavede penge. Der er tale om de mest profit orienterede selskaber i verden, og hvis de vælger at gå den vej, så er det fordi der er penge.

Jeg besluttede mig for at lave min egen algoritme. Jeg viste med 100% sikkerhed det var muligt fordi andre gjorde det med profit, selv om jeg også var klar over jeg nok ikke kom til at lave noget så profitabelt som Goldman Sachs.

Jeg startede med ca 2 års analyse, efterfulgt af 1 års udvikling før jeg havde den første version af min investeringsplatform klar. Resultatet var godt, og baseret på 10 års historisk data tilbage i tiden kunne jeg se algoritmen ville have klaret sig yderst tilfredsstillende.

Der var dog stadig meget at lave, og jeg søgte derfor en investor på amino tilbage i september sidste år. Jeg fandt hvad jeg søgte og der blev i første omgang investeret 35.000,- som arbejdet skred frem og resultater blev forbedret blev der investeret yderligere 20.000,- og i 2015 yderligere 125.000,- plus en masse mindre beløb.

Investeringer er blevet brugt til yderligere 1 års udvikling samt indkøb af diverse nødvendige ting til drift. Investor er stadig med mig, og er glad for sin investering og for den vej projektet er gået.

Totalt set er der investeret over 500.000,- på de sidste 2 år.

Vi er nu kommet til et punkt hvor det begynder at blive seriøst og vi er i gang med at hive en million investor i land. Vi søger derfor partnere af alle typer. Det kan være du er matematiker, systemudvikler eller bare har noget kapital du gerne vil smide i projektet for at få adgang til platformen og være en del af vores team.

Groft sagt så søges der personer der på den ene eller anden måde kan bidrage med at bringe projektet videre til næste stadie og har en interessse i handel med aktier, valuta eller råvare.

Lidt fakta om performance.

Backtest lavet på 10 års historisk data

Over de sidste 10 år har algoritmen lavet profit alle 10 år.

I denne periode har den gennemsnitslige årlige profit ligget på ca 15%

Værste år ca 3% og bedste år ca 25%

I perioden slår algoritmen gennemsnits indtægter leveret af verdens hedge fonde med over 4%

Der er i hele perioden på 10 år et max drawdown på under 8% Det betyder at kapitalen på investeringskonto aldrig er faldet med mere end 8%

Algoritmen er mere præcis i at vælge handler med profit end en professionel aktiehandler.

Alt data kan selvfølgelig dokumenteres, og der gives gerne LIVE demonstration til seriøse folk.

Vi forventer at kunne øge vores performance og leverer endnu bedre resultater i fremtiden..

Ønsker du at blive en del af vores projekt baseret på en ren investering, så vil der være et minimumskrav på 35.000,-

Kan du bidrage med evner eller på anden måde leverer noget vil du selvfølgelig ikke skulle betale for at blive en del af teamet.

Vil du være vores nye partner ?

Send en privat besked med din email på amino

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)