Hej
Jeg har en række forslg , som jeg syntes burde udbedres.
1. din menu-struktur er redundant samt svær at overskue. Det at du ikke har en fornuftig struktur-opdeling og at den samtidig er "uderlined" gør dit site uinteressant "for mig".
2. hvis du klikker din top-node eks. Havemøbler - Træ så kommer jeg til en overskrift med endnu en link struktur - der allerede er beskrevet i din menustruktur. dette er ikke særlig godt da jeg yderligere skal klikke for at se produkter. her vil jeg forslå dig at få produktet/produkterne fremvist med det samme da det er det vi besøger dig for at se. altså redundant/gentaget.
3. Billede forstørrelse. når du tilbyder dine kunder/besøgende at se et større billede så skal der også komme et. her vil jeg mene, at du bør overveje at undlade denne funktion/mulighed hvis picture size er = fuld størrelse i parent picturebox. det er irreterende at skulle lukke et popup ned igen da det ikke gav noget resultat. dette skaber en mistillid jeg personligt ville tage med mig videre på dit site. jeg ved godt at det billede der popper up er nogle px større end det forgående men slet ikke nok til at give mening. skaler evt. default størrelsen dette er der plads nok til.
4. 800-900px width hardkoded er ikke optimalt- få lagt noget kode ind der kan variere dit layout alt efter opløsning. dette er ikke raket videnskab og skulle nok kunne løses på nogle timers arbejde.
5. teksten må gerne være en smule størrer.
6.
dette burde ikke ligge på linie ! lav en div til din navigation/breadcrumbs ....
7. din forside fremviser hvad jeg regner med må være en random produkt framvisning. dette må du lige igen få lagt i struktur. hvorfor er de produkter i venstre side ?. er dettte tilbud eller ? .
en hjemmeside med selv de mindste fejl kan koste dig 1000'er af kunder !.
bare mine 50cent.