Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges fra alle I andre iværksættere

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 21. Nov 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej herinde, jeg er ganske ny på sitet, men har dog været selvstændig siden jeg fyldte 18. Min situation er nu den at jeg i forbindelse med en uddannelse som service økonom er igang med et projekt omkring markedsføring af hoteller i københavn primært henvendt til blandt andet selvstændige erhversdrivende :o) Derfor tænkte jeg at i måske kunne have lyst til at svare på 7 hurtige spørgsmål herunder så jeg dermed kommer lidt tættere på målet - På forhånd tak! 1. Hvem bestiller typisk jeres/dit hotelophold? 2. Hvad fører til valg af hotel? (fx. reklame kampagner eller lign.) 3. Hvilke krav har i som minimum til et hotelophold i forbindelse med arbejde? 4. Ville ting, som f x. “nem & bekvem” parkerings mulighed være udslagsgivende når i vælger hotel i københavn? 5. Er prisen på opholdet alt afgørende? 6. Vil i hellere have en flad og gennemsigtig prisstruktur året rundt, eller priser efter først til mølle princippet? 7. I forbindelse med konference lokaler, hvilke krav stiller i som minimum til udstyr m.v. og hvad ville i betragte som luksus (evt. udslagsgivende faktor) Jeg håber i har tid og lyst til at svare - og skriv gerne hvilken virksomhed i kommer fra så jeg får det hele med :o) Tak på forhånd Morten Heide
Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 14:40

Hej TestMe....

Well... step 1. er i hvert fald lige at dele teksten læseligt ud... Det der kvæler selv de mest behjælpsomme sjæle herinde ;)

PS: Det kan være en browser ting - så prøv en alternativ browser...

Fortsat god dag,

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:56

1. Jeg selv.

2. Pris og beliggenhed.

3. Arbejder sjældent på hotellet, så skal bare sove der og have et bad.

4. Nej.

5. Nej, men tæt på.

6. Ja.

7. Projector, trådløst - og fast internet. Luksus noget at spise og drikke. 

Fra København Ø
Tilmeldt 21. Nov 07
Skrevet kl. 16:12
Hej igen, ja kan godt se der gået et eller andet helt galt med formatteringen af teksten :oS Skriver lige spørgsmålene ind igen forfra. Tak for tippet! :o)
Fra København Ø
Tilmeldt 21. Nov 07
Skrevet kl. 16:14

Vi prøver lige engang til da første gang var noget svært læseligt! Dette beklager jeg på med det samme..

Hej herinde, jeg er ganske ny på sitet, men har dog været selvstændig siden jeg fyldte 18.

Min situation er nu den at jeg i forbindelse med en uddannelse som service økonom er igang med et projekt omkring markedsføring af hoteller i københavn primært henvendt til blandt andet selvstændige erhversdrivende :o)

Derfor tænkte jeg at i måske kunne have lyst til at svare på 7 hurtige spørgsmål herunder så jeg dermed kommer lidt tættere på målet - På forhånd tak!

1. Hvem bestiller typisk jeres/dit hotelophold?
2. Hvad fører til valg af hotel? (fx. reklame kampagner eller lign.)
3. Hvilke krav har i som minimum til et hotelophold i forbindelse med arbejde?
4. Ville ting, som f x. “nem & bekvem” parkerings mulighed være udslagsgivende når i vælger hotel i københavn?
5. Er prisen på opholdet alt afgørende? 6. Vil i hellere have en flad og gennemsigtig prisstruktur året rundt, eller priser efter først til mølle princippet? 7. I forbindelse med konference lokaler, hvilke krav stiller i som minimum til udstyr m.v. og hvad ville i betragte som luksus (evt. udslagsgivende faktor)

Jeg håber i har tid og lyst til at svare - og skriv gerne hvilken virksomhed i kommer fra så jeg får det hele med :o)

Tak på forhånd Morten Heide
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:01

1 jeg

2 gennemskuelig synlighed på nettet

3 bord, stol, wifi

4 absolut - har før fravalgt overnatning pga. manglende parkeringsmulighed - og omvendt

5 alt afgørende - nej, afgørende ja

6 Jeg vil bare vide, hvad det koster i dag

7. ??

mvh Hans

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:01

1) Mig selv

2) Sikkert først google eller anden søgemaskine (alt efter humør overfor google). Derefter professionalisme i deres website, muligheder for at se hvordan jeg kommer til at bo, muligheder for at booke (og betale) online, let adgang til alt den information jeg finder relevant (fx trådløs internetadgang, madudvalget ved morgenmadsbuffet'en etc.).

3) Internet, trådløst. Mulighed for at kunne sidde og arbejde ordentlig. Stilhed. Bar hvor jeg evt. kan inviterer kunder ind hvis det skulle vise sig relevant.

4) Jeg bor i Kbh, så nej ;-)
I enhver anden by; nej ikke i de fleste tilfælde, men det er da klart at hvis der er tale om et sted hvor parkering notorisk er umuligt og jeg er i bil så kunne det da have en effekt. Det næppe en alt overskyggende.

5) Næ, den skal være rimelig. Jeg gider ikke det billigste omgang l o r t, modsat gider jeg heller ikke noget dyrt og üpper-class exclusive...

6) Samme svar som Hans. Jeg er ligeglad med hvad det koster i morgen, jeg vil vide hvad det koster den dag jeg skal ind. Hvis jeg ikke booker samme dag som jeg finder hotellet, vil jeg forvente at prisen er den samme eller måske billigere senere hen. Er det pludseligt blevet dyrere, ville jeg blive småsur og finde et nyt sted tror jeg.

7) Jeg forventer et sted hvor jeg kan komme med min computer og problemfrit sætte den til og derfra kører alt bare. Jeg forventer at der er sørget for kaffe/the/vand/etc. og at aftaler om andet forplejning overholdes og har en høj standard. Jeg forventer at mine kunder/gæster til konferencen behandles som konger af personalet :-) 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 12:41

hej Morten,

1. Mig selv
2. Kunne være kampagner, men ofte er det medlemskab af en kæde. Jeg har fx ofte brugt Best Western (tilfældighed) fordi jeg altid ved jeg kan finde et Best Western hotel i større byer. (så ved man hvad man får ... også selvom man sikkert kunne finde noget bedre)
3. Internet og ro og fred
4. Bestemt - bookede hotel i Reims og de "glemte" at spørge om jeg skulle have en parkeringsplads da jeg bookede - dvs. jeg måtte finde en nærligende P-hus istedet for.
5. Nej, men betyder klart en del da jeg ikke ligefrem er formuende :)
6. Der må gerne være sæsonpriser, men først til mølle er jeg ikke tilhænger af
7. projektor, tavle, evt. højttaler til meget store rum. Mulighed for forplejning.

Held og lykke

Fra London
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 12:50
1. Hvem bestiller typisk jeres/dit hotelophold? Det gør jeg for det meste selv 

2. Hvad fører til valg af hotel? (fx. reklame kampagner eller lign.)At hotellet har sit udstyr i orden. Jeg bruger stort set altid Hilton. De har fair priser, ok mad, hyggelig aften bar, gym så man kan tage en svømmetur og stresse af, så har de altid det der skal bruges for at få et lille kontor til at fungere og fuldt udstyret mødelokaler. (der er altså en grund til at denne kæde har klaret sig så godt. Standart lige over middel og alt er altid det samme. Det man har brug for på de kedelige forretningsrejser.) 

3. Hvilke krav har i som minimum til et hotelophold i forbindelse med arbejde?Fair priser, god mad, hyggelig aften bar, gym så man kan tage en svømmetur og stresse af, det der skal bruges for at få et lille kontor til at fungere og fuldt udstyret mødelokaler.  

4. Ville ting, som f x. “nem & bekvem” parkerings mulighed være udslagsgivende når i vælger hotel i København?Hvis jeg havde bilen med så ville parkering være meget vigtigt. Ellers kan den blive et dyrt/besværligt problem. Men jeg synes generelt ikke man skal tage sin bil med ind i storbyerne men benytte taxa eller byens transportsystemer. 

5. Er prisen på opholdet alt afgørende?Nej 

6. Vil i hellere have en flad og gennemsigtig prisstruktur året rundt, eller priser efter først til mølle princippet?Synes det er fint at priserne varierer efter udbud og efterspørgsel. Det gør at det nogle gange er lidt dyrt. Men til gengæld har alle muligheden til et godt ophold hvis de er flexible. 

7. I forbindelse med konference lokaler, hvilke krav stiller i som minimum til udstyr m.v. og hvad ville i betragte som luksus (evt. udslagsgivende faktor)Der skal være det man kan tænkes at få brug for til et møde. Ingen hovsaløsninger. Og aldrig aldrig et "det kan vi desværre ikke gøre noget ved". Hotellet skal gå ud fra at alle møder er vigtige og gøre ALT hvad der er muligt for at få det til at glide. Om det så betyder at de skal over til konkurrenten og købe en ny pære til projektoren.
Med venlig hilsen Jacob Laurvigen
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:05

1. Hvem bestiller typisk jeres/dit hotelophold? - det gør jeg selv
2. Hvad fører til valg af hotel? (fx. reklame kampagner eller lign.) - prisen, beliggenhed.
3. Hvilke krav har i som minimum til et hotelophold i forbindelse med arbejde? Bad på værelset og gerne internet men ikke et must.
4. Ville ting, som f x. “nem & bekvem” parkerings mulighed være udslagsgivende når i vælger hotel i københavn? Sansynligvis ikke dog afhængig af om vi taler det indrte Kbh.
5. Er prisen på opholdet alt afgørende? Ja primært
 6. Vil i hellere have en flad og gennemsigtig prisstruktur året rundt, eller priser efter først til mølle princippet? Helst en flad og gennemsigtig prisstruktur året rundt.
7. I forbindelse med konference lokaler, hvilke krav stiller i som minimum til udstyr m.v. og hvad ville i betragte som luksus (evt. udslagsgivende faktor) Internet (der virker....!), OHP,  Flip over, venligt personale der er imødekommende og interesseret i at hjælpe med uforudsete udfordringer

Venlig hilsen

Mitsannejeg
Sanne Holm Jensen
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)