Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software til tracking af keywords osv?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der et godt stykke software til MAC som kan tracke ens hjemmeside med keywords osv, hvor man kan følge udviklingen fra start og fremefter?

Både betalte og gratis er velkomne :)

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :)

Fandt også et der hedder CuteRank som kun koster 60$ i den fulde version. Ved ikke om det program er ligeså godt, eller der findes andre alternativer :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger TinyRocketLab. Har kun brugt det en uges tid, men er godt tilfreds indtil videre.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay den vil jeg prøve og kigge på også :)

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Cuterank opdateres ikke mere. 

Men både med cuterank og rank tracker, skal du næste ud og købe nogle proxies, ellers bliver du blokeret af Google

-Kim - 

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak for svar Kim. Men hvilket program vil du så anbefale?

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv Rank Tracker, som jeg syntes der er fordel og ulemper ved, men det er der nok ved alle programmer. Hvis du vælger en online tracker, skal du ikke selv foretage dig noget, der klare de opgaven for dig. Du får som regel kun omkring 50 keywords i den mindste pakke, men måske er det nok for dig.

I Rank Tracker og CuteRank har du alle de keywords du vil bruge, udover det har Rank Tracker også en del andre funktioner indbygget. Men ulempen, hvis man kan sige det sådan, er at du selv skal ind og starte programmet og lade din computer bruge måske 1 time eller mere på at køre alle dine keywords igennem. Når du laver så mange opslag på google, på alle dine keywords bliver du blokeret af Google, så du skal købe nogle proxies for at få det til at virke. Proxies koster omkring $10 pr måned for dem jeg bruger. En anden ting er, at du skal huske at tage en backup af dit save i Rank Tracker, da den gemmes på dit C-drev. Hvis du mister den, så har du mistet rigtig meget statistik og skal starte helt forfra igen.

Jeg har selv overvejet at skifte til en online-udbyder for nemhedensskyld, men indtil videre holder jeg mig til Rank Tracker.

- kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

OKay, jeg var ikke klar over der fandtes nogle der kørte online... Hvilke firmaer kan i der anbefale? og er de bedre end dem man kan downloade?

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

TinyRocketLab, som jeg nævnte i mit tidligere indlæg, er en ren online-løsning.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)