Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopello - scam eller for real ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 15
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg vil lige høre om der er nogen der har erfaringer med portalen Shopello ? Den har både .se .no og nu .dk også.
Er blevet kontaktet af dem, og har svaret tilbage at jeg gerne vil vide lidt mere om hvad de kan tilbyde og hvad det koster.

Er der evt, nogen som kender firmaet, eller selv har et samarbejde med dem ? Hvad koster det og giver det noget ?

Jesper

Fra Nyborg
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 7
Fra  OnlineMarketing Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet det i et forsøg på at hive mere trafik til min shop pricedown.dk. Jeg skrev lidt sammen med en kvinde der hedder Sara fra shopello. Og endte også med at sætte det i gang. 

Kort svar til dit spørgsmål - det er ikke en scam! Det virker faktisk, og jeg modtager en del trafik derfra. 

MEEEEEEN - Jeg opdagede også hurtigt at du INGEN kontrol har over din kampagne... Efter at have accepteret tilbudet pr mail, gik der noget tid og så fik jeg en meget uspecificeret opgørelse for på X antal klik a X kr. Ikke andet....

Jeg kontaktede igen Sara og fortalte at jeg havde en forventning om at kunne logge ind og se hvilke produkter der blev linket til, forbrug, cpc, osv. Men det findes slet ikke... Du skal altså stole 100% på dem... 

Jeg har tjekket deres meget sparsomme rapporter op imod min analytics konto, og det stemmer faktisk det som de fakturerer mig for. Men så igen - JEG vil have kontrollen, og tør bestemt ikke overlade dette til nogen som jeg ikke kender - derfor har jeg igen opsagt vores aftale pr mail. Og afventer nu en endelig afstemning omkring mit forbrug. 

Vil jeg anbefale det? - Ja og nej - Pricerunner.dk er MEGET bedre, men som toppen på kagen, så vil det ikke skade at forsøge sig med dem, dog med et meget begrænset budget, indtil du har målt lidt på hvad du får ud af det. 

- Håber at det kan hjælpe nogle af jer som overvejer at prøve dette!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)