Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anderledes arbejdsmiljø?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 Jeg skrev lige et lille indlæg på vores YoungInc blog, der kom til at handle om vores arbejdsmiljø. Læs det her: http://younginc.dk/blog/ 

Vi spiller lidt fodbold for at lave noget anderledes, og hygger os med det. Vi kommer væk fra kontorstolene og snakker om noget andet.
Vi er jo nok alle lidt inspirerede af Jubii og Google måden at håndtere arbejdsmiljø(og ansatte) på, men hvad gør I for at skabe et godt arbejdsmíljø?
Laver I nogle anderledes ting, for at skabe bedre stemning på holdet, overskud eller noget andet?

 Fortæl om dine erfaringer. Det kunne være cool hvis et par af de personer, der har haft en del ansatte under sig, også ville deltage i debatten.

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Læste lige blogindlægget og må sige jeg synes det lyder fedt :)

På min arbejdsplads i indre københavn har vi startet et fodboldhold som tager ud og spiller nogle tuneringer (har dog ikke selv meldt mig, da jeg ikke har fritid nok til det :)
Men savner da at have noget i hverdagen. Sidder på en lille kontor dag ud og dag ind - vi har det sjovt, ingen tvivl om det, men det foregår i vores kontorstole...
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)