Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Julehjerter, fletning

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg har et lidt specielt ønske. 

Jeg har nogle julehjerter, som jeg gerne vil have produceret. Selve udskæringen har jeg styr på, men jeg mangler nogen, der kan flette dem. Jeg har snakket med efterhånden en del steder (ældrecentre og arresthuse) herhjemme, men jeg har ikke fundet nogen, der kunne hjælpe mig.

Er der nogen af jer der kan?

Enten herhjemme eller kender nogen i Polen, Tjekkiet, eller et andet EU-land.

Hjerterne er i et forholdsvist kompliceret mønster med 7 eller 8 flige, der er både buede og kantede for de flestes vedkommende. Jeg selv bruger ca. en halv time pr hjerte. 

Bedste hilsner

/A 

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:27

Hej Adam

Kender muligvis et sted hvor du kan få dem flettet. Hvor mange drejer det sig om og hvornår skal de være klar ?

Og selvfølgelig hvad vil du give pr. stk ?

Mvh

Chris

Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 19:18
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Prøv lige "Arresthuset i Tønder" på 72 55 84 80 - de burde have ledig kapacitet til at påtage sig opgaven. Lykkes det ikke kan jeg hjælpe dig (skriv venligst en PM)

Mvh

Carsten O.

Fra København
Tilmeldt 20. Nov 07
Skrevet kl. 19:21

Hej Chris

Det lyder godt! Jeg er først lige ved at udarbejde noget salgsmateriale, hvorefter jeg skal rundt og undersøge markedet. Meget forsigtigt anslået skal jeg kun have lavet 100 i første omgang. Mere optimistisk skal jeg have lavet 1000.

De skal først i handelen til næste jul, så tiden er ikke presset. De skal vel være klar omkring september eller sådan noget.

Jeg vil helst ikke give mere end 10 kr/stk, men hvis det ikke kan lade sig gøre for under 20, så må vi se på det. I første omgang leder jeg mest efter nogen der kan.

Mvh

Adam 

Fra København
Tilmeldt 20. Nov 07
Skrevet kl. 19:24

Hej Carsten

Tak, dem prøver jeg at høre ad.

Mvh

Adam 

Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:43

hej  har du stadigvæk brug for at der er nogle der kan flette dine hjerter

Fra København
Tilmeldt 20. Nov 07
Skrevet kl. 16:09

Tja.. En kombination af omstændigheder har egentlig betydet, at jeg har lagt projektet på hylden. En væsentlig af dem er, at jeg ikke har kunnet finde nogen, der kunne flette dem til en fornuftig pris. Men hvis du har noget konkret i tankerne, så vil jeg måske gerne prøve det af igen. Men så skriv en PM.

mvh

/adam

Tilmeldt 20. Nov 08
Skrevet kl. 18:03

Hej Adam   jeg kunne godt tænke mig at prøve. Jeg laver selv julehjerter også nogle meget svære. Jeg synes at det er spændende. Hvor meget kan jeg tjene pr stk.?    Hvad er det at skrive en PM

Fra København
Tilmeldt 20. Nov 07
Skrevet kl. 17:08

Ca 10-12 kr pr stk vil jeg umiddelbart skyde på.

Tilmeldt 20. Nov 08
Skrevet kl. 17:30

hvis du vil have lavet nogle vil jeg da gerne i gang med at lave nogle.  De kan jo legge til næste jul  mvh Rigmor

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)