Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fantastisk LCD TV-tilbud !!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg har lige et fantastisk tilbud til jer, på LGs splinternye LCD-TV med indbygget harddisk og dobbelt-digitaltuner (så du kan slippe for alle de ekstra bokse i stuen) . I kan læse om den her: T-SERIEN.

Billedet “http://nordic.lge.com/dk//download/product/T/T-serien/LT75-buffalo-350px_lge.jpg” kan ikke vises, da det indeholder fejl.
Drømmen her, har et hav af funktioner med den indbyggede 160 gb harddisk (optag 57 timer), og med den indbyggede dobbelte digitale tuner kan du se tv på en kanal, mens du optager på en anden. Ydermere gemmer tv'et også automatisk den sidste time som er blevet vist, hvilket er en rigtig smart funktion, hvis man ønsker at gense noget.

Mht. garantien er der en fuld dansk 2-års garanti og en aftale så LG fra år 2008 kommer og afhenter tv'et på din adresse hvis det skulle gå i stykker. Tv'et er endnu ikke i butikkerne, og kommer først i starten af 2008 - da der selvfølgelig ikke sættes en ny model på markedet midt i januar-udsalget. Den vejl. udsalgpris kendes ikke med sikkerhed endnu, men den bliver omkring 9-10.000 for 32'' i butikkerne.

Prisen - det bedste at det hele (inkl. moms og levering):
32'': 7.199,-
37'': 9.699,-
42'': 11.899,-

Prisen gælder kun i en meget begrænset periode! Fakturaen udstedes af en seriøs og dansk LCD-forhandler og ikke direkte af mig. Har dette din interesse, så send gerne en mail til mig på jesper@qtag.dk.

// Jesper Skov

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 21:56

Hej Jesper,

Kan den vægmonteres?

// Mads

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:59

Mads Løntoft:

Hej Jesper,

Kan den vægmonteres?

// Mads

Hej Mads.

Som standard følger der den viste bordfod med, men den kan selvfølgelig nemt afmonteres, hvorefter tvet kan hænges op vha. et vægbeslag (fx vogels eller andet mere simpelt).

// Jesper Skov

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:59

Glemte også lige at sige, at den kan monteres mere simpelt med to skruer - men det står også i vejledningen, som kan hentes på lg's hjemmeside :-)

// Jesper Skov

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 06:54
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:08

WideEyes - Virtual Tours:

Det er jo samme pris som div. online forhandlere Confused

http://www.pricerunner.dk/pl/2-1009888/TV/LG-42LT75-Sammenlign-Priser 

Jeg ser ikke de samme priser, det billigste inkl. fragt 12049, og ydermere skal du tænke på at flere online butikker som sælger LCD-tv, ikke indbefatter den danske garanti. Det er nemlig oftest et sted folk brænder sig, når de køber lcd-tv på internettet. I flere tilfælde er tv'et fra tyskland, og indbefatter kun den ordinære 2 års-reklamationsret.

Men den model der er flest penge at spare på, er også 32''-modellen, hvor den billigste på nettet sælger den til 8599,- kr. Jeg mener ikke her er lagt op til den helt store diskussion. Men en ting er sikkert, og det er at markedsprisen helt sikkert vil holde et godt stykke tid - især når den bliver lanceret i de fysiske butikker.

// Jesper Skov

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:46

Mange tak til de interesserede Amino'er, tilbuddet gælder kun frem til d. 1. december, hvis andre skulle være interesserede! 

// Jesper Skov

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)