Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gensiddig reklame på e-shop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herfølge
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag.

Jeg er indehaver af butikken www.trend-set.dk

I de mange timer jeg har brugt på at finde/udtænke billig og effektiv markedsføring er jeg kommet på en (synes jeg selv) fremragende idé! Den går helt basalt ud på at vi "bytter" banner - det vil altså sige, at "dit" banner vises på min side, og "mit" banner vises på din side.

Det jeg helt specifikt kan tilbyde er et banner i samme størrelse som konkurrence-reklamen i højre side, på siden. Længen kan dog sagtens være længere. Bredden også, en smule, hvis dette virkelig er nødvendigt.

Siden har siden åbningsdagen haft i gennemsnit ca. 100 besøgende om dagen. Højeste over 200, laveste lidt under 50.

Hvis du kan se bare en smule mulighed i dette, vil jeg meget gerne høre fra dig! :)

MVH 

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:50

Hvis du først har betalt dyre summer for at indfange en kunde til din side, og du så har bannerbytte med et andet side, så forsvinder din kunde måske... Det ville da være ærgeligt?

Fra Herfølge
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:57

Der er altid en bagside af medaljen ;) Men det var nu ikke en butik der opererer indenfor samme branche, jeg havde tænkt mig at samarbejde med. En fra en anden branche, sådan ar når kundne har tjekket min side ud, går han videre til din. Ikke inden, men efter :()

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)