Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webmand til udlejning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Jordløse
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden starten af 90'erne har jeg arbejdet med leksikon, og det bliver jeg nok ved med. www.netleks.dk viser det meste af hvad jeg kan. En anelse .net (startet lidt sent), ellers MS SQL server, ASP, VB dll'er, GIS, Flash (programmering), Javascript. Jeg er mest vant til at arbejde i team med andre (redaktører, grafikere osv.), men arbejder også fint alene.

Jeg savner et godt projekt at sætte tænderne i. Meget gerne noget hvor webservice, pc og mobiltelefon går op i en højere enhed.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:51

Hej,

Er du interesseret i en freelance opgave på 3-4 måneder, hvor du skal skrive JavaScript?  Og hvad er din timepris? Kan du sidde på vores kontor i København (ISlands Brygge)

/Thomas 

Fra Jordløse
Tilmeldt 20. Nov 07
Skrevet kl. 18:20

Hej Thomas

Tak for henvendelsen. Længden på projektet er nærmest ideel, og JavaScript er jeg ret glad for. Jeg har ikke fast timepris, det kommer helt an på opgaven, især ansvaret. Mine tilbud har været på opgaven, ikke timen. Men starter vel omkring 600,-. Er der en projektleder med det overordnede ansvar overfor kunden? Jeg har det lidt underligt med at snakke pris sådan i al offentlighed. Er det normalt her?

Mit kontor ligger dog her på sydfyn, og det undværer jeg nødigt. Her sidder jeg bedst og mest effektivt og koder, når først jeg har forstået opgaven. Turen til Islands Brygge tager 2 timer, så møder med jævne mellemrum er ikke noget problem.

Jeg hører meget gerne nærmere fra dig.

/Jørgen

Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:49

Hej Nogs

Hvis du endnu ikke har fundet noget at rive i, så ring til mig.

Jeg har en del som skal laves

40146008

vh

Jan Oppermann 

Fra holbæk
Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:14

hej,

hvis du stadig er frisk på en projekt udvikling så er du velkommen til at kontakte mig.

26835738

Du bliver infomeret gennem tel. ang projektet. 

Fra Jordløse
Tilmeldt 20. Nov 07
Skrevet kl. 10:17

Nu er jeg klar igen til nye projekter. Jeg har arbejdet en del med PHP og MySQL siden jeg skrev det første indlæg. Det er fascinerende så langt man kan komme uden de store udgifter til dedikerede servere osv, men blot med et helt almindeligt webhotel. Så ud over ASP og SQL Server, kikker jeg ligeså gerne på PHP og MySQL projekter.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)