Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du en god oversætter?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg står med materiale (faglige tekst), som skal oversættes fra dansk til følgende sprog:

Engelsk
Tysk
Hollandsk

Kender du en god oversætter - også gerne iværksætter - som du kan anbefalde?

- og nej, det behøver ikke være én person, der skal kunne det hele ;-)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:05
Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 09:21

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Tilmeldt 6. Apr 05
Skrevet kl. 10:38
Tak for gode og hurtige input - jeg er fluks i gang med at skabe kontakt. Herligt
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 15:09
Jeg har kontakt til to rigtigt gode oversættere i hhv. tysk og engelsk. De er begge grundige og dygtige - og jeg bruger dem selv. Den ene er tysker og den anden amerikaner, begge bosat i København. (Kan i øvrigt også skaffe en dygtig svensker, hvis det har interesse).

Du kan skrive til mig på vadskaer@gmail.com for at få deres adresser.

Jeg kan også anbefale firmaet www.eye-for-image.com, der nok er Danmarks største tekstbureau indenfor engelske tekster.

M.v.h.

Molvins
Tilmeldt 6. Apr 05
Skrevet kl. 15:13
Cool - så mangler jeg bare det hollandske. Og det er egentligt det vigtigste for jeg skal afsted til Amsterdam i slutningen af måneden og vil gerne have materialet med - men jeg kan jo altid tage den med på engelsk ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 15:17
Okay så skidt. Kender også en hollænder her i København. Har aldrig brugt ham til oversættelse, men han har boet her i adskillige år og taler godt dansk. Jeg hører lige, om han er interesseret i opgaven. Hvor mange timer, tror du, det drejer sig om??..

Molvins
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 10:09
Jeg har igennem flere år brugt InText, men hun klarer desværre ikke hollandsk - ihvertfald ikke ifølge hendes hjemmeside.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Ny Vestergade 5, 1471 København K
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 23:53

Hej

Jeg kommer sikkert alt for sent til at svare på dette, men jeg kan kun anbefalde Carol Todd-Moir når det drejer sig om oversættelse fra dansk til engelsk. Hun er hurtig og laver meget få misforståelser, desuden ligger hun i den lave ende af pris skalaen.

Med venlig hilsen
Morten Lind

Få styr på arbejdstiden - Lav en plan - Se hvordan på www.ondutyplanner.dk - Planlægning af vagter og booking af vikarer

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:12
Jeg plejer at bruge uddannede translatører.
Jeg ved godt, at der er mange, der tilbdyder "indfødte" oversættere og mange af dem er sikkert dygtige.

Men tænk lige over, hvor mange danskere, der ikke skriver godt nok dansk til jeres materiale.

Jeres materiale er jeres ansigt udadtil i det store udland. Hvis I bruger latterligt sprog, ja hvilket ansigt viser I så????[:0]

Tænk også over:

Hvor tit skal I have lavet materiale?

Hvor meget/lidt koster en ordentlig oversættelse i forhold til, hvor mange penge jeres materiale skal tjene hjem?

mvh Hans
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)