Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fyret uden indkomst og familie på fire

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 16. Dec 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har for alvor brug for nogle kreative inputs til hvordan man skal gribe den her situation an.. Det forholder sig sådan at min far netop er blevet fyret fra et nyt sælgerjob da de åbenbart to uger inde fandt ud af at de alligevel ikke havde råd til at ansætte en, derfor står vi nu uden indkomst til d. 1 og eftersom han har haft en b-indkomst hele vinteren trækker a-kassen nærmest det hele fra så der dårligt nok er råd til at betale regninger..

Samtidig er han jo lige rundet de 60 år, og jobs hænger ikke ligefrem på træerne, de sidste par år har han kun haft nogle små sælger jobs, og et par kontrakt jobs hvor han har gjort rent. - Nu er vi mildest talt så langt ude at vi risikere at miste alt og har bare brug for at finde noget så hurtigt som muligt eftersom min mor ikke kan arbejde, og vi derfor ikke har en nummer to indtægt.

Er der nogen som kan komme på nogle ideer, eller kreative inputs til hvordan jeg hurtigt kan få ham tilbage i arbejde? Synes ikke rigtigt han får noget ud af at sidde og søge det ene job efter det andet på jobindex. Han er stortset villig til at lave hvad som helst, så længe han slipper for at gå derhjemme, og det er nok til at betale vores regninger. 

Kan nævnes at han har lavet lidt af hvert hele livet, primært kørende sælger men har også haft rengøringsjobs, kørt rundt som rengøringsleder osv. derudover er han lige rundet de 60 år men uden at man overhovedet kan se det, og er bosat i Nordsjælland..

Alle kreative inputs bliver modtaget med kyshånd :(

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Under rubrikken "jeg har et tilbud til dig" så jeg for 5min siden en der ønsker at sælge et firma med et nyt (iflg ham) attraktivt produkt med eneret i Danmark.

Jeg tror den ideelle ejer af firmaet er en kørende sælger.

Firmaet står med et prisskilt på 50000 kr.  som i måske kan låne i banken hvis i ikke har dem.

Mvh

Mr. A

Fra Svenstrup
Tilmeldt 27. Apr 13
Indlæg ialt: 89
Fra  Vendelbo Media Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

I kunne eventuelt holde øje Martin Thorborgs fanpage på facebook. Her smider han til tider jobtilbud op i enten Agera eller Dinero for det ene eller det andet. Om det er sælgere de søger ved jeg umiddelbart ikke. 

Derudover ville jeg holde øje med siden her. Der kommer af og til forskellige virksomheder til salg, som måske kunne være attraktivt. 

Det var lige det, som jeg kunne komme på meget hurtigt. Jeg lægger hovedet i blød og skriver, hvis jeg kan komme på mere. Håber ham det bedste!

God vind herfra!

Venligst 

Mads Vendelbo 

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor bor han, og hvilke sælger erfaring har han? (Inden for hvilket erhverv)

Send mig gerne privat besked.

Sælger CMS System inkl. unikt design 500kr + moms | http://design01.focusnet.dk/ (Tilrettes efter dine behov)

Tilmeldt 16. Dec 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Han bor i Nordsjælland, han har solgt alt for rengøringsløsninger til el-vogne, handicapudstyr, dementmadrasser, kontorartikler osv. 

Til jer andre, tak for jeres inputs, men desværre står økonomien overhovedet ikke til at forsøge at starte noget op, lige nu bliver vi nød til at prioritere at han bare får noget at lave. :/

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Number

Nu er jeg alligevel nysgerrig. Din far er 60 og skal forsørge en familie på 4?

Hvor gammel er du/I børn? Er der ikke et job for jer at få, så I lige kan holde den gående indtil din far kommer på fode igen?

Tilmeldt 16. Dec 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 19 og min søster er 14. Og jo jeg kommer også til at smide alt hvad jeg har for at betale regninger, men som studerende er det simpelthen ikke nok i forhold til hvad a-kassen trækker på grund af den b-indkomst.. 

Derfor er vi stadig afhængige af at han finder noget som i det mindste giver mere end a-kassen så vi kan få det til at løbe rundt, ellers ryger det hele :/

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 16. Dec 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov beklager.. Svaret nedenunder var tiltænkt dig.

Fra Aarhus V
Tilmeldt 20. Mar 14
Indlæg ialt: 27
Fra  Det lille Regnskab Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

A-kassen trækker kun fra, hvis din far har haft over 37 timer/uge de sidste 13 uger før han blev ledig. Da trækker de time for time - ikke fordi de synes, det er sjovt; men fordi de skal iflg. lov.

Er din far i fagforening, kan han hente hjælp til, hvordan han kommer videre, der. Det er muligt, at han har en sag mod virksomheden - afhængigt ar, hvad der står i hans kontrakt.

Held og lykke - 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)