Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg søger en person med gode taleevner og som er dygtig til at sælge via telefon. Der er tale om et samarbejde som kan ende ud i ansættelse eller partneraftale hvis alt går godt.

Din opgave bliver at kontakte små og mellemstore virksomheder, og sælge et web produkt som koster 1.500 kr ex. moms. Vi har alle kundeemnerne som skal ringes op klar, så det eneste du skal er bare at gå igang.

Det produkt der skal sælges kommer til at spare kunden for mellem 3.000 og 4.000 kr. om året, så oods for at konvertere et kundeemne er rimelig gode, og vi vurderer dermed at der ikke er langt mellem hvert salg.

Din løn bliver 50% af alle de produkter du sælger, dvs. 750 kr. for hvert solgt produkt. Vi stiller firmamail samt en optanket VoIP softphone til rådighed, men ønsker du at bruge din egen telefon er det også ok (hvis du fx. har fri tale).

Vi tilbyder desuden god oplæring af produkterne, så du ved hvad du sælger. Du arbejder hjemmefra, og i det tidsrum der passer dig bedst (dog indenfor kontortid, 9-17). Ingen krav for antal salg, det styrer du helt selv da din løn afhænger af dine antal salg.

Smid mig en mail på r.2820@outlook.com med en kort beskrivelse af dig selv, så skal jeg nok svare tilbage med en bedre beskrivelse af produktet, samt de praktiske ting.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at kontakte os.

30501005

kec@valsgaard-hs.nu

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)