Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino 10 år - Hip Hip Hurraaaa

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det runde hjørne :-) jeg er meget glad for Danmark har en som dig Martin Thorborg du har gjort så ufattelig meget for så mange iværksættere. Uden amino, Dinero og din bog iværksætter til jeg dør, var jeg nok ikke selv sprunget ud som selvstændig (kun blevet i drømmen). amino og alle de flinke folk herinde har betydet jeg altid har kunne få svar på mine spørgsmål. Tak.  

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror jeg taler på alles vegne når jeg siger at Amino har været en kæmpe hjælpe for alle.. Om det så har været dig Martin der har haft et spørgsmål eller den 13 årige knægt der skulle i gang med sit første projekt.. 

Jeg har i hvert haft haft enorm glæde af det i de nu snart 8 år jeg har været herinde :-)

Så mange gange tillykke!

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke, (deler lige med (Danske nyhedsbureauer)

Jeg har flere ideer til hvordan Amino kan blive kendt og brugt af/i heleverden (bare send mig en privat besked)
Jeg skal bruge en kategori i Blog/Debat som hedder (forbedringer/Ideer) 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for turen, Martin.

Det har været - og er fortsat - en fornøjelse at være en del af denne enestående rejse.

Jeg er dybt imponeret over din evne til at skabe begejstring omkring dig for dine mange projekter og over din vilje til at lægge uendelige mængder af energi i det selv.

Og det mest fantastiske er jo, at ingen af os, der stod på bussen ved de første stoppesteder, ser en dag ældre ud, selvom vi har gjort hinanden umådeligt meget klogere.

Jeg er med på 10 mere, Martin.

Let's go.

Hans 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 02:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
puha kunne godt huske den første font på Amino :(

Comic Sans MS?

Det er vist den kære Thorborg himself der har haft sig en forkærlighed for den. Jeg husker tydeligt hvordan den gik igen i nyhedsbreve osv. :)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 06:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke!

10 år er sgu noget af en milepæl online! Tænk engang, Amino var online i mere end to år før den første iPhone kom på markedet Smile Og fantastisk hvordan du har formået at lave nogle succesfulde spinoffs!

Så vidt jeg husker loggede jeg på for første gang ca. en måned efter Amino gik online, og noget af det fedeste ved at have været aktiv her, er, at jeg har mødt en hel del Aminoer i den virkelige verden. 

Mvh Carsten

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det er så super cool, at se så mange der har hængt ved alle år. 
Bevares, besøgene er ikke så hyppige, men det betyder jo nok at vi alle har lært en masse.
Nu er opgaven at reboot Amino, uden at smide de gode ting ud og det er det vi laver nu.

Første opgave har været at rydde op i servere m.m. og der får vi mere serverkraft og sparer 200.000 kr. / år som nu kan bruges til udvikling.
Næste opgave er at rydde op i koden og det er vi nu så småt igang med. Det vil give hurtigere svartider og mere stabilitet.
Efter det går vi igang med at gøre Amino lettere at bruge :-)
Så der er opgaver nok.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også gerne takke for et herligt forum. 

Ét er at være en succesfuld iværksætter, men det er sgu ekstraordinært flot at kunne lave en så god forretning ud af noget, som i sit store hele har til formål at hjælpe andre mennesker.

Jeg ved ikke hvordan min verden havde set ud uden Amino, måske var jeg stadig iværksætter, men der er også sandsynligvis for at jeg ikke var. Det har været en fornøjelse at starte ud herinde, først som passiv læser og siden som aktiv debattør.  

Jeg har ikke helt forstået hvorfor en tjeneste til at sende billeder der forsvinder efter 10 sekunder er 50 milliarder værd og Amino ikke ér, men måske nærmer du dig hvis man regner de firmaer med som du indirekte har været med til at starte. :-)

God vind fremover både personligt og med Amino!

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt være lidt risikabelt at skrifte til en ny server hvis det er en billig udenlandsk (Lagg/serveren kan gå ned(har selv haft lidt problemer med et firma i asien))

Men det vil også gavne Amino med en kæmpe server med vanvittigt internet, (du kan ligge dine virksomheds besøg direkte op på Amino)
brugere kan ligge billede albummer op/større profilbilleder (gif's i signatur (MAX 1 for gratis brugere)(MAX 5 for Plus)

Tilmeldt 9. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med de 10 år. Jeg begyndte følge Amino, siden 2007. 

Underligt sad jeg igår og tænkte lidt over amino og den måde den har udviklet sig. Husker tydeligt, skænderier da der kom mange banner på siden.

det lykkes mange aminoer skab god forretninger.

Hvis det muligt burde man skrive lidt om dem her som motivation for andre. De er ikke meget aktive her mere.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)