Hej aminoer. Jeg håber I kan hjælpe mig. Jeg oprettede en virksomhed tilbage i 2013, men den har indtil nu ikke lavet nogle former for omsætning, og derfor har jeg altid blot nulindberettet mit momsregnskab. Nu er der så opstået et problem, når jeg vil ind for at kigge, hvad jeg skal betale/have tilbage i skat. Der står nemlig at jeg mangler at lave en udvidet selvangivelse før de kan opgøre min årsopgørelse for 2014. Jeg går så ind for at ændre det, men synes ikke jeg noget sted kan få lov til at vælge at nulindberette eller sige, at min virksomhed ingen omsætning eller for den sags skyld ingen aktivitet har haft. Jeg prøver så bare at skrive 0 i rubikkerne 111 og 112, men det gør så, at jeg skal skrive i samtlige rubikker under punktet med virksomhed. Mit store spørgsmål er så: Hvordan får jeg indrapporteret i min årsopgørelse, at jeg ingen aktivitet har haft, så jeg hurtigst muligt kan få lov til at se det, vi alle er så nysgerrige efter i denne tid? ;-) Håber I kan hjælpe og på forhånd tak. Mvh Sneræv |
Du skal for alle år udfylde lidt mere end 111 og 112- - men hvorfor lukker du dog ikke bare? se her om kravene http://johnhannover.blogspot.dk/2014/03/UdvidetSelvangivelse.html
vh John Hannover