Ja det er i123.dk ... de virker useriøse, og deres priser er alt for lave til at de vil kunne levere dig en ordentlig service. Hvis du skal have hostet din egen personlige hjemmeside er de sikkert et godt bud, men ikke til forretningssider.
Useriøse er de ikke.
Jeg har brugt internet123 til flere sider og tør godt anbefale dem. Du får selvfølgelig hvad du betaler for, og vælger man den billigste løsning er det også hvad man får... Men jeg har nu kunne køre deres løsninger (både de store og små) uden problemer og jeg er særlig tilfreds med deres support, som er god og hurtig.
@Macodox. Tak for dit forslag - det er jo en rimelig fin pris (omend knap så konkurrencedygtigt som fx. e-hjemmesider.dk, og kun med 3 sider til de 99,-. Prisen er så vidt jeg kan se på niveau med Dandomain der jo er en af de store spillere på markedet, og de tilbyder trods alt på lidt flere undersider..........
Jeres CMS-produkt er også mange længder fra at nå Dandomain til sokkeholderne, trods at deres system har utallige mangler.
I skriver meget omkring jeres gennemgående SEO-optimering. Nedenfor er de første indskydelser ved at gå jeres præsentationsside lidt i detaljer:
http://www.oneeurosite.com/?page=73200712416328 Jeres URL's har aldrig været i nærheden af SEO. Ovenstående burde vha. lidt simpel kode og htacces. filen istedet lyde: http://www.oneeurosite.com/kontaktos --> URL's bygget op omkring intetsigende id'er er ikke kræs til søgemaskinerne.
-> Selvom de ikke længere betyder alverden, så er det helt basal SEO
Menuopbygning At
bruge javascript til at vise undersider er heller ikke optimalt idet
Google ikke vil kunne læse dem da de først fader frem når der klikkes
på hovedpunktet. Derudover tror jeg ikke brugere generelt vil synes om
den opbygning og måde at vise undersider på. Opbyg istedet menuen med: <ul> <li>Forside</li> <li>Kontakt</li> ... </ul>
Generel kode Table
opbygning er outdatet, anvend istedet <div> opbygning igennem
hele strukturen istedet for at blande tingene sammen som vist nedenfor.
Derudover skal i holde alt CSS kode i jeres stylesheets og ikke blande
det ind i html-koden.
Formular til gratis prøve Fejltjek fungerer ikke korrekt, og i skal sikre jer bedre imod SQL injections
Generelt
tror jeg i skal arbejde meget mere med produktet inden i lover ting som
brugervenlighed, søgemaskineoptimering osv. Umiddelbart så synes jeg
ikke det ligner et professionelt produkt som i markedsfører jer med,
men mere et system bikset sammen på en weekend. KISS-konceptet tror jeg
også vil være godt at anvende lidt mere til både opbygning og kode.
Det var lige lidt kommentarer her fra, håber det kan bruges.
Jeg synes ikke der er nogen grund til at skyde gråspurve med kanoner, så derfor ville jeg lave mit site med WordPress. Du kan bl.a. læse om WordPress på mit eget site OrdPress.dk. Det er et blogsystem som af mange bruges som CMS. Fordelen er, at der findes tusindvis af designs (themes) og udvidelser (plugins), jeg synes det fungerer bedre end alt andet jeg kender (ikl. andre CMS) og så er det nemt at have med at gøre, og det hele er gratis. Jeg har f.eks. lige startet denne blog: SEOblog.dk
Hvilken host du skal bruge? Hvis det bare skal være en slags visitkort for Virksomheden, så brug noget billigt. Bare fordi noget er billigt behøver sitet ikke være ustabilt, og bare fordi det er dyrt behøver det ikke være stabilt. Vælg en løsning hvor du har one-click-install. Det har Surftown, Gigahost, i123 eller Dreamhost.
.......Jeg synes ikke der er nogen grund til at skyde gråspurve med kanoner, så derfor ville jeg lave mit site med WordPress. ...... Fordelen er, at der findes tusindvis af designs (themes) og udvidelser (plugins), ...... og så er det nemt at have med at gøre, og det hele er gratis. ..........
Hej Knut,
Tak or dit forslag - nu er jeg generelt ikke til standard designs (uanset hvor mange der er), men ellers lyder det jo rigtigt godt med Wordpress. Men,. jeg tror jeg vil starte med Joomla og se om jeg kan få det op at køre ... og nok hos i123 - jeg ta'r chancen