Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God Bank??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.. Jeg tror måske jeg skal til at skifte bank, også ville jeg gerne høre hvad der kan anbefales? Hvilke bank har du og hvorfor er den god? Jeg har vestjysk bank, og min rente på min gæld og kassekredit er vist på 10,25%, og jeg synes også det lidt meget at betale 500-1000,- kr. i gebyrer... Jeg var nede og tale med amagerbanken i går, og de virker fine nok.. Danske bank er udelukket, dem har jeg haft før... Mvh. Elena
Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 21:42

Hej Elena.

Jeg har kun hørt gode ting om Sydbank. Prøv at læse lidt mere om dem..

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 22:57

Hejsa,

Inden du skifter bank skal du afgøre hvad du skal bruge banken til. Hvis det er til privat-økonomi ville jeg gå efter en mindre filial i en mindre bank.
De er ivrige efter nye kunder og er nemmere at vride penge ud af til privat-lån.

Hvis det derimod er til firmaet, selskab eller ej, skal du vælge en bank som har erhvervsrådgivere, da du ellers vil få en fatal dårlig rådgivning.
Evt. en bank som har erfaring med den branche som du er i, da de så ved hvilke invisteringer og omkostninger der er.

Snak med et par banker inden du tager stilling - del gerne dine oplevelser med os andre.. :-)

Jeg selv har Vestfyns Bank, afd. Børkop, til både privat og erhverv. Ved vanskelig sager såsom remburs, bruger jeg så deres hovedeafdeling i Assens. Det er jeg udemærket tilfreds med.

/Per B. Lauridsen

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 00:12

Hej Elena,

Jeg har Maxbank...
De er fine og meget personlige i forhold til mange af de større banker.

Derudover får man den samme til at rådgive på privat og erhvervsområderne, hvilket gør at man kun skal have fat i en person uanset hvad.
Deres priser og renter er fair.

Håber det kan bruges :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)