Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommentar til hjemmeside !

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ishøj
Tilmeldt 17. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude !

 Så har jeg fået designet min hjemmeside og er godt tilfreds ! Jeg er nu igang med at ligge alt tekst ind mm. Jeg ville sætte stor pris på, hvis i gad bruge et par minutter på at komme med jeres kommentarer, som siden ser ud nu (er selvfølgelig ikke helt færdig endnu), og MEGET gerne med kritik og evt forslag til forbedringer, mht tekst, opstilling, stavning osv. ordet er frit ! 

Mht SEO er det noget der kommer på et senere tidspunkt !

Håber i vil komme med nogle konstruktive tilbagemeldinger.

Kort sagt er alt hvad jeg laver B2B.

Hilsen

Jesper Andrä

http://www.pro-steel.dk
Your Business Partner in Steel!

Company website: www.pro-steel.dk
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Din produktside vises ikke rigtigt i FireFox.

http://www.pro-steel.dk/produkter.php?kategori=Sejh%E6rdningsst%E5l 
Dine urls skal du nok se at få  gjort noget ved.

Din links side synes jeg ikke ser særlig pæn ud indholdsmæssigt.

Er lidt splittet om jeg synes sidetitel grafikken til indholdstitlen ikke er lidt for bastant.

Alle menuerne er kun grafik og lavet som imagemaps - Det kan google ikke læse så du har ingen intern linkstruktur. (ikke godt)

Derudover er der ikke brugt h1, h2, h3 til at angive indholdstitel (igen søgemaskineoptimering) 

Ellers synes jeg at det er et flot grafisk design dog kunne der måske godt være noget hover effekt til links på menuerne (brugeren kunne næsten blive i tvivl om hvilket menupunkt ha/hun er over) og så skal  menuerne laves om imagemap metoden holder ikke.

Fra Ishøj
Tilmeldt 17. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtig feedback !

Jeg vil gå videre med disse punkter du nævner, da jeg ikke selv forstår en hat af den tekniske del du nævner (-:

Mht link: Er det selve skriften, teksten du tænker på der kan gøres bedre i linksdelen. Altså et bedre look visuel når man er inde på linkssiden ?

Ronnikc:
dog kunne der måske godt være noget hover effekt til links på menuerne (brugeren kunne næsten blive i tvivl om hvilket menupunkt ha/hun er over

Er det rigtig forstået at du synes det skal fremgå mere tydeligt når man bevæger musen henover hovedmenuerne ?

Takker for din konstruktive tilbagemelding !

Hilsen

Jesper Andrä

http://www.pro-steel.dk
Your Business Partner in Steel!

Company website: www.pro-steel.dk
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja til begge spørgsmål :) 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Jesper

Som nævnt går det helt galt i firefox v. "Produkter".

Er det virkeligt nødvendigt med "Links"? Er det noget dine kunder kan bruge til noget? Jeg undrede mig bare over at du eks. har et link til valuta.dk og di.dk. Det kunne være en service for jeres kunder at i har styr på alt vedr. råvarepriser og valutakurser og den slags.

Ellers synes jeg den er fin. Måske skulle du have nogle referencer på, så man kan se hvilke byggeprojekter (eller hvad det nu hedder..) der har anvendt ProSteel.

Billederne i toppen fik mig i første omgang til at tænke på glas og/eller store prangende hovedsæder, men går ud fra at det er stål konstruktioner...

Mvh

Jacob 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)