Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

konkrete spørgsmål til start af tøj-brand

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Jyllinge
Tilmeldt 23. Apr 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Håber i vil hjælpe mig med at besvare nogle spørgsmål omkring opstart af et tøjbrand/mærke. Ved godt der er utallige tråde, og har læst mange af dem, men jeg sidder alligevel tilbage med en masse spørgsmål. Tusind tak på forhånd.

 Hvor meget vil det optimale start budget være(ca.)? Altså hvor meget mener i man skal købe ind for til start. Har læst mig frem til i anden tråd at 30k+ vil være at fortrække. Hvad siger I?

Hvad er den typiske indkøbspris på en t-shirt? polo shirt? bukser? Og hvad er avancen typisk på disse?

Hvor meget skal designes når man snakker designs? Her tænker jeg på, dækker design typisk logo og andet print på tøjet, eller er design i højere grad specifikke mål, som f.eks. længen af ærmer osv.??

Evt. andet info i mener vil være nyttig som I ville ønske i havde vidst før i selv startede, eller kender til problemer/overraskelser fra bekendte der har startet tøjmærke?

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:

Hvor meget skal designes når man snakker designs? Her tænker jeg på, dækker design typisk logo og andet print på tøjet, eller er design i højere grad specifikke mål, som f.eks. længen af ærmer osv.??

Vælg en målgruppe, Alder/køn/årstid(størrelse)
skal det være kvalitet eller kvantitet (pris på stoffet/print/tryk)

eller kunne du sælge for http://www.spreadshirt.dk/

lav dit eget tøj med dit logo, text, billede/kunst

De håndtere alt (indkøb-print-fragt) 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)