Hej Heidi !
Interessant tråd ;-)
Jeg ved ikke om de butikker jeg foretrækker er succesrige, for i mine øjne er de bedste netbutikker dem der giver super service, personlig betjening og sælger lækre varer....
Jeg synes at opleve at de butikker, der oversvømmes af succes ( og jeg er slet ikke misundelig ;-) desværre også mister lidt af det hyggelige og personlige i jagten på mere guld og flere kunder.....det ses på længere ekspeditionstid på varerne, længere tid på at svare mails/forespørgsler om varerne, upersonlige beskeder hvis en vare er udsolgt og manglende tilbud på alternativer, hvis en vare alligevel ikke er på lager eller ikek kan skaffes.
Alligevel kan jeg sagtens handle hos dem, fordi de lige har det jeg skal bruge, men jeg anbefaler dem ikke videre og kommer kun igen, når jeg virkelig har brug for noget, som jeg ikke kan få hos mine yndlingsbutikker ;-) men jeg handler gerne i de butikker der står nedenunder, når de har noget jeg ikek kan undvære ;-)
www.choco.dk ( lækker sommerbird chokolade kalender )
www.mor-og-barn.dk ( alt hvad hjertet begærer af ammetøj og børnetøj)
www.torvet.dk ( mad, når man ikke orker at slæbe indkøbsposer)
www.klaura.dk ( børnetøj og zipit tasker)
www.orangotango.dk ( Levi´s til den største dreng....)
www.coologkaer.dk ( nuttede babyting og svenske t-shirts med hjerter ;-)
www.narrestreger.dk ( tøj, tøj, tøj til de små)
www.filiokus.dk ( ØKOLOGI need I say more...og det er fedt !)
H&M online shop ( nå ja, den er stor uoverskuelig og upersonlig, men ofte billig...)
www.jakodan.dk ( super sød og personlig betjening......alt i emballage )
www.kidswarehouse.dk ( gode tilbud og fin service )
Nu blev den lang denne liste og der er sikkert 20 andre butikker, jeg har glemt....men så kan I andre måske komme med input, hvad med dig selv Heidi, hvad er succes-butikker for dig ?
;-) Stine www.skosnuden.dk