@John - Nu startede jeg tråden for at finde ud af hvordan man udbetaler honorar som bruger af Dinero og i den tro at jeg, efter flere timers læsning i aftes (Nogle af de links som du henviser til), havde forstået hvordan honorar udbetaling fungerer i forhold til SKAT. Jeg havde overset linje nummer to i punktopstillingen på denne side: http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=54625&vId=0 - Hvorfor jeg, med et smil, bad om dokumentation for svarene, da jeg jo ikke selv havde kunne finde nogen klokkeklar dokumentation. At du opfatter det som om jeg skal "serviceres lidt rigeligt" og giver mig en stjerne for mit indlæg. Tjaaaa. Det er jo så op til dig. God aften herfra. |
Du fik linket 2 gange - du svarede uden at ha læst ordentligt rent ud sagt - og stillede hver gang nye ens spørgsmål og spørgsmål ved de svar som nu en stribe af svar også fra andre gav dig - og citerede så selv noget helt galt fra tidl. tider - uden selv at give link til det helt forkerte - kun copy past af en tekst - OG du havde fået gennemgang med 3 = tre links tidligere til nuværende officielle kilder inkl skat selvJesper Breindal Kvols:God aften herfra.
Derfor gav jeg dig en stjerne - Hvad skal man ellers med systemet - Men ja - God aften da - Værre er det ikke.