Håber ikke at dette betragtes som ren reklame. Det er lige så meget ment som et tilbud til alle de (kommende)iværksættere på verdens bedste iværksætterforum; Amino :-) Som service konsulent, hovedsagligt for erhvervslivet, og projektleder, har jeg desværre oplevet en del rengøringsfirmaer gå neden om. Det synes jeg er rigtig ærgerligt!Jeg anbefaler nemlig tit mine erhvervskunder at bruge mindre rengøringsfirmaer, da de ofte er de mest pligtopfyldende og fleksible (min mening - ikke fakta) Fælles for en stor del af dem der går konkurs, er at de nok ikke helt havde sat sig ind i, hvad det præcist kræver at starte egen rengøringsvirksomhed op. Det er der måske også nogle der kan, men for størstedelen af iværksættere, kræver det en del mere. Derfor er jeg begyndt at rådgive kommende iværksættere der ønsker at starte rengøringsfirma op, på den "rigtige" måde. Desuden tilbyder jeg kommende iværksættere, der er medlem af Amino, der overvejer at starte rengøringsvirksomhed, Mit håb er dermed, at folk for tænkt det rigtigt igennem inden de starter rengøringsvirksomhed op. Det skal dog ikke afholde nogen fra at starte op. Det er nemlig en spændende branche, med mange muligheder. Jeg vil dog altid anbefale, at læse disse to sider først (de er gratis Dansk side om opstart af rengøringsfirma Engelsk side om opstart af rengøringsfirma (er lidt rodet) Med venlig hilsen Jan Sørensen Service konsulent |
Glemte at nævne dette link, som er RIGTIG godt til alle iværksættere