tag dig sammen helt ærligt mand. Du mangler likviditet til at gi dig selv løn den 1 i måneden og må leve til den 14 til du får lån og kan ikke se du totalt er uden likviditetsstyring. For mig startede du med gode indlæg, men du bliver mere og mere skinger og skal ta og tage dig sammen rent ud sagt- og der ikke antydning af Jante i det - kun en masse der synes du brokker dig over du har tabt kontrol endnu engang. Bankpakker og alt dit vrøvl - betød at staten tjente 1,5 Mia (ja milliard) det var ikke dig der betalte bankerne en rød øre) Du stiller masser af krav selv om du har konkurs på dit CV hvilket bremser en hver bank Vågn op og ret til eller du går ned med dit selskab - DU er ansvarlig for dig - dine ansatte og din familie - Det er sgu ikke en bank som er ansvarlig for at du har tjent penge til at gi dig SELV løn den 1. hvis du først har penge i kassen den 14. Du kommer til at stå som en skam for hårdt arbejdende iværksættere med dit brok. Rent ud - Skam dig. vh John |
John, jeg har super stor respekt for dig her på amino, og du skriver altid gode ting. Men lige hvad det her angår er der tale om en holdningsforskel dig og mig imellem.
Jeg er med på (og var det også da jeg startede denne tråd) at spillereglerne er som de nu engang er med de kære banker, og jeg skal også nok spille efter dem. Men det er fandme ikke ensbetydende med at man skal være enig i deres disponeringer..
Det er korrekt at jeg har en konkurs på mit cv, men da du ikke kender omstændighederne syntes jeg du skal passe rigtig meget på med at udtale dig om ting du ikke ved noget som helst om.
Hav en rigtig god aften.
Bliv gratis medlem