Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

logo

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 13. Oct 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal have lavet et simpelt logo til navnet "hjerte hænder", synes det er lige pebret nok at kaste 3000 dkk efter det. Nogen der ligger inde med designprogram som kan lave et hjerte med to hænder i, det er til et nonprofit projekt.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:08

3.000 kroner for et logo synes jeg er billigt, et logo afspejler hele din identitet og et grimt logo/grim hjemmeside kan i den grad skræmme folk væk.

Derudover har jeg set flere folk herinde der tilbyder logodesign for små 2.000, så jeg kan kun anbefale dig at få det professionelt lavet, især hvis Du ikke har forstand på det program Du vil bruge/ikke kan designe.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 13. Oct 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:10

Ja men det er til et non profit projekt, og skal som absolut ikke afspejle noget fra min virksomhed. Det skal kun bruges overfor personer, som får en gratis ydelse ved mig altså ikke forretningspartnere, og logoet er jo så simpelt at det tager fem min for en at klaske sammen. Din pointe ville i alle andre tilfælde, være korrekt.

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 16:57

"hjerte hænder",

Hvis du selv kan levere den tegning du omtaler kan jeg hurtigt sættet det op.. ellers kan jeg lave det på time basis 270,- ex. moms

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:44

Hej Direct Mail.

Jeg kan nu heller ikke se hvorfor du skal smide 2000 kr efter et "simpelt" logo. hvis du har en ide om hvad det skal indeholde kan jeg da hurtigt lave et, dog uprofessionelt, logo til dig.!

Tager ingen timeløn da jeg ikke er professionel.  Men hvis du vil bruge et af mine logoer vil jeg være så fræk at sælge dem for 100 kr :) (studerende)

Kan sende dig et logo eller to så du kan finde ud af om det er noget du vil bruge.

Mvh Simon Zeeberg.

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:35

Du kan eventuelt prøve at kontakte Holmart.

Vi fik vores logo lavet der, og er yderst tilfreds, med både pris og  udseende :)

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 12:08

Jeg kan da også godt hjælpe men du må lige forklare lidt mere om hvordan det skal se ud og hvor stort det skal være

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 19:24

LOL .... så har man hørt det med. 1 stk. logo for 100 kr.

Amino i en nøddeskal Big Smile

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

NicosiaLonghi.com:

LOL .... så har man hørt det med. 1 stk. logo for 100 kr.

Amino i en nøddeskal Big Smile

Hehe ja intet mere eller mindre..

Er det godt eller dårligt med Amino i en nøddeskal. Alle hjælper vel hvor de kan!

Mvh Simon Zeeberg.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:04

Hej Simon

Jeg synes det er fedt du gider hjælpe folk med lidt design arbejde, det har jeg også gjort i mine unge dageParty!!!, man skal jo starte et sted.Smile

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)