Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til WP

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Matt Madsen:
så må jeg jo bare lade være med at opdatere det. :)

Du kan sagtens opdatere, men det kræver bare, at du ændrer det igen, hvorfor du nu har fået en præcis fil og linje, hvor du skal ændre Smile

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Laugesen:

Matt Madsen:
så må jeg jo bare lade være med at opdatere det. :)

Du kan sagtens opdatere, men det kræver bare, at du ændrer det igen, hvorfor du nu har fået en præcis fil og linje, hvor du skal ændre Smile

Okay super, så er det jo ingen problem. :)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Laugesen:
Dog skal du alligevel være opmærksom på, hvad Gita skriver, for det er den fremgangsmåde, jeg har brugt.


Den fremgangsmåde var i forvejen blevet brugt til oversættelser på hjemmesiden, så hvis det var mig, der skulle fikse det ville jeg også vælge den vej.

Medmindre der var budget til at starte forfra og lave en sprogfil (hvis det virker) :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Martin Laugesen:
Dog skal du alligevel være opmærksom på, hvad Gita skriver, for det er den fremgangsmåde, jeg har brugt.


Den fremgangsmåde var i forvejen blevet brugt til oversættelser på hjemmesiden, så hvis det var mig, der skulle fikse det ville jeg også vælge den vej.

Medmindre der var budget til at starte forfra og lave en sprogfil (hvis det virker) :-)

Må være ærlig og sige, at da det bare er en hobby hjemmeside. Så har jeg desværre ingen penge til at putte i den.

Men jeg takker mange gange for dit svar. :)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Matt Madsen:

Jeg er godt tilfreds, så må jeg jo bare lade være med at opdatere det. :)

Mange tak til jer begge for svar. 



Velbekomme :-)

Det kan være risikabelt at undgå opdateringer, pga sikkerhed imod hackere. Samtidigt så ved du nu at hvis du opdaterer og oversættelserne forsvinder, så er det ikke Martins skyld.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Matt Madsen:

Jeg er godt tilfreds, så må jeg jo bare lade være med at opdatere det. :)

Mange tak til jer begge for svar. 



Velbekomme :-)

Det kan være risikabelt at undgå opdateringer, pga sikkerhed imod hackere. Samtidigt så ved du nu at hvis du opdaterer og oversættelserne forsvinder, så er det ikke Martins skyld.  

Ja okay så det nok bedst jeg opdatere.. Nej, det er overhovedet ikke hans skyld hvis det er, jeg er bare rigtig glad for han gad og hjælpe mig med det.

Jeg er i det hele taget gad, for at Amino er her, for folk herinde er altid hjælpsomme og venlige. :)

I må have en rigtig god weekend. 

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)