Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du handle hos mig?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra 4700
Tilmeldt 18. Feb 14
Indlæg ialt: 15
Fra  Finkstore ApS Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Til dagligt driver jeg sammen med en kollega, en lille beskeden tøjbutik på 60m2 i Næstved City som servicerer modetøj til fyre og mænd,
vi slår på kvalitet og god service, og så skiller vi os os fra de andre.

Ydermere har vi en webshop som jeg netop har opdateret med nyt layout og derfor søger jeg jeres feedback.

http://finkstore.dk/

Jeg er åben overfor hvad som helst, og jeg vil helst have jeres helt klare mening, i skal ikke pakke det ind .

På forhånd tak, hvis jeg skal tage et kig på jeres shop eller andet vil jeg selvfølgelig gerne give lidt igen :-)

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg synes din side er flot, men den er alt for langsom. Det skyldes bl.a. at du slet ikke har optimeret dine billeder rent størrelsesmæssigt.

Jeg tør slet ikke tænke på tempoet hvis jeg skulle teste den via en af mine mobile enheder.

Jeg må indrømme at jeg ikke har kigget på andet end hastigheden, så jeg tør ikke sige om priserne er fornuftige. Du ville nemlig tabe mig allerede ved hastigheden.

Jeg har heller ikke set hvordan siden er optimeret til SEO, udover at hastigheden også er et problem her.


Held og lykke med det hele.

Mvh
Brian
Fra 4700
Tilmeldt 18. Feb 14
Indlæg ialt: 15
Fra  Finkstore ApS Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian, tak for feedbacken, altid dejligt, hvordan vil du foreslå jeg laver billederne mindre? :-) er det pixels eller selve str. på filen? eller begge, hvordan i andres?

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fin butik i har fået i næstved :)

jeres webshop ser også rigtigt fin ud.  

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Gem jeres produktbilleder til webbrug - det vil spare jer tonsvis af plads, og give jer en hurtigere side.

Det kan bl.a. gøres i Photoshop, ved at vælge "Save For Web And Devices". Kvaliteten "High" for et JPEG giver et glimrende billede til 1/3 af størrelsen.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Overordnet en helt fin side du har lavet. Dine produkterbilleder er super, har I selv snuppet dem? Det er nemlig et område hvor mange nystartede tøjforretninger halter efter, så ros for det.

Jeg er helt enig i at dine billeder er for tunge, i hvert fald på forsiden. Dem er du nød til at optimere. Loadtime er en meget vigtig parameter i mine øjne.

I min optik kunne siden også godt trænge til lidt mere farve, det hele bliver meget sort/hvid pt., men det er naturligvis en smagssag hvad man er til. Jeg kan godt fornemme at det er den stil i ønsker, men det kan måske virke lidt for livløst i så store mængder.

Jeg fandt også en mindre fejl ved et par sko, hvor størrelser ikke stod i rækkefølge. (42-43-44-40-41)

Mindre detaljer, men bør nok rettes. 

Håber du kan bruge det!

Brian

Tilmeldt 26. Jul 14
Indlæg ialt: 41
Fra  40plus.dk Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

I min verden er troværdighed en stor ting, når man skal handle på nettet - specielt selvfølgelig, hvis det er i en butik man ikke kender i forvejen. I har fine tydelige kontaktinformationer i bunden af sitet - men jeg synes også i burde smide jeres cvr-nummer på. Og så synes jeg i samme ombæring, at i også skulle få nogle åbningstider på, så man ved, hvornår man kan forvente, at i besvarer telefonen.

mvh.

Dating på 40plus.dk - stedet hvor voksne mødes.

Fra 4700
Tilmeldt 18. Feb 14
Indlæg ialt: 15
Fra  Finkstore ApS Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Tak for feedback, ved du helt præcist hvilke funktioner Photoshop bruger på det der webhalløj, har kigget lidt på det, ser umiddelbart ud til at være et større arbejde hvis jeg skal til at lave actions på alle de funktioner, er der en hurtigere måde at gøre det på? :-)

På forhånd tak!

Fra 4700
Tilmeldt 18. Feb 14
Indlæg ialt: 15
Fra  Finkstore ApS Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian B

Tak tak! Ja jeg har bygget et "fotostudie" i kælderen ud af nogle håndværker halogener med et lagen for på hver side og så bagsiden af en voksdug, det fungerer udemærket lige nu og det var en rimelig billig løsning, mit kamera er et Nikon D3200 - vil dog ikke lægge skjul på at et større og hvid lærred ville være at foretrække :-)

Ja farven, det er svært personligt hader jeg farver, men du har helt ret, der mangler lige lidt fylde på siden, kom gerne med ideer :-)

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er nogle rigtig fede produkter, jeg kunne godt finde på at købe et par bukser derfra en dag. Bare kom igang med markedsføringen. :D

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)