Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Haves: Kapital / søger: App/hjemmeside udvikler med interesse i ejerskab som betaling.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg søger en person med interesse samt forstand på udvikling af Apps/hjemmesider. Jeg har selv flere ideer til diverse hjemmesider og Apps og søger derfor sparring/idegenerering samt efterfølgende en person, der kan programmere, opbygge samt vedligeholde Apps/hjemmesiderne og herunder SEO og Google Adwords. Årsagen til at jeg ikke går til et bureau er fordi jeg søger en person til et medejerskab, hvor jeg har de økonomiske midler og vedkommende "betaler" med sin arbejdskraft mod at få ejerskab.

Nogle der har interesse eller kender nogen, der har?.

Mvh. Søren

 

 

 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 15:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 15:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren, 

Smid mig en mail - og lad os tale om det :-) 

jh@jannikhansen.co.uk

Dbh Jannik

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 15:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Søren. 

Måske leder vi to efter hinanden. Jeg har i et par år arbejdet på et nyt online koncept som jeg mener, er absolut tidsrigtigt, unikt og besidder et rigtig stort internationalt potentiale. Det drejer sig om en enestående platform til gavn for virksomheder og forbrugere der har nogle særlige værktøjer og features der tilsammen gør det til en fordelagtig og foretrukken salgskanal for virksomheder til forbruger. Jeg har et pitch desk på 25 sider og er pt. i dialog med et udviklingshus som kan levere projektet om 4-5 mdr. for 140.000 kr. 

Sagen er den, at en betaversion/landing page er klar om 3-4 uger. Som det er lige nu, skal der bruges ca. 15.000 kr til at hjælpe denne på vej til at blive perfekt. Her vil man kunne se alt om konceptet samt tilmelde sig. Når denne er klar, vil menuen stå på en masse yderligere opsøgende benarbejde. Jeg har allerede talt med et par virksomheder, som kan benytte sig af denne platform og indtil videre lader til at være som at sælge VAND i Sahara, for det er virkelig brugbart. Efter en månedstid, vil det være ret gennemskueligt at vurdere, hvorvidt man ønsker at skyde den nødvendige kapital ind på 140.000 for udvikling af web samt platform. Alt dette har jeg dokumentation og tilbud på. Mine finansielle estimater peger på, at investeringen er tjent hjem efter 3-4 mdr og profitten skal ligge i omegnen af 5 mio efter 18 mdr. 

Så inden længe kan man billigt komme igang med et virkelig spændende og nyt projekt der har ambitioner om at ligge i luftlag med de store medieplatforme. 

Selv er jeg 27 år, jurastuderende, og lever på et studiebudget, hvorfor jeg er afhængig af en investor

Hvis jeg har fanget din opmærksomhed, håber jeg at høre fra dig. 

Mvh

Vincent

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vincent,

Du må gerne sende lidt mere info til mig på post@platon-invest.dk så vil jeg kigge på det og se om jeg evt. vil være med.
Mvh. Jan

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 17:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan. Du kan forvente at modtage noget på mail inden så længe. 

Mvh

Vincent

Tilmeldt 12. Jun 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vincent,

Tak for din besked. Vil du sende dit tlf.nr. til mig på tlf.nr.: 2060 2293 så kontakter jeg dig i morgen.

Mvh. Søren

 

Tilmeldt 12. Apr 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej vincent
Ved det er en gammel tråd..

Ville høre om du har fået adgang til Kapital?

Jeg har også en super app ide så du måske kan hjælpe med?

Mvh erik
Tilmeldt 12. Apr 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Søren
Fandt du en udvikler,

Jeg har lidt samme problem / opgave

Mvh erik
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)