Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indmad til brandalarm?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 10. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

går og fifler med et design til en brandalarm.

Har lavet tegninger og model, men mangler nogen der kan kan hjælpe mig med elektronikken til alarmen evt. Producere denne. Er sikker på dette kan findes i Asien, men ville hellere en producent i Europa da jeg pt er af den overbevisning at kvaliteten vil være højre her.

Er der nogen der har noget kendskab til dette og vil dele lidt af deres viden/erfaring?

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Jeg har en bekendt der laver sådanne opgaver som freelancer - Jeg har lige spurgt om han kan lave en brandalarm.
Skal nok vende tilbage snart. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis det kun er designet du laver, hvorfor så ikke få din alarm lavet som privat label hos en producent der allerede producere brandalarmer, så slipper du for en masse unødvendige udviklingsomkostninger.  Går ud fra det er selve detektoren du vil designe?

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så hedder det nok en røgalarm ;)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:
Og så hedder det nok en røgalarm ;)

 

Hvad mener du med det?

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener at det hedder en røgalarm og ikke brandalarm. Var ment som en venlig påmindelse, hvis man skal ud og kontakte evt. producenter om et seriøst produkt, så er det rart at man bruge de rette fagudtryk. Det er i hver fald min mening. :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

fed ide at du vil designe en røgalarmBig Smile det ville være godt at det ikke var sådan en øjebæ som man ser ofte.

 

mht at vælge produktion sted europa vs asian, så skal du da kun vælge europa hvis du ikke har planer om at sælge mange.

 

langt det meste electronic bliver bygget og samlet i asien, så det er dem der er bedst til det (i mine øjne)

ulempen ved asien er at du skal som regel committe til større qty per ordre for overhovedet at kunne placere ordre.

bryd dit produkt i 2 dele: indmad, og skallen.

 

indmaden består af generiske dele som alle electronik producenter kan købe. (find el diagrammet på google nemt)

skallen hvis plastik kræver et støbe værktøj som nemt kan løbe op i +80-100.000 dkk hvis europa, og ca halvdelen hvis asien.

du kunne vælge at købe en billig "ikea" alarm og smide skallen væk og sætte dit fede design skal på den.

 

vh John

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)