Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger oversætter dansk til engelsk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 06:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har en 8 siders manual på dansk, som jeg gerne skulle have oversat til engelsk. Den egentlige størrelse på dokumentet er nok nærmere 3-4 sider, da det meste er screenshots.

Har pt. ikke de store økonomiske midler, så du må gerne være billig... (typisk hva'?)

Med venlig hilsen

Søren Vedel

info@pionersoft.dk

Tilmeldt 16. Nov 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:07

Hej Søren Vedel

Jeg vil gerne give et bud på din opgave - men jeg står og skal på ferie i næste uge, så jeg kan ikke love levering før i uge 48.

Hvis det kunne være interesssant for dig alligevel, er du meget velkommen til at sende manualen til mig på mail, så kan jeg bedre give dig en fast pris på forhånd.

Med venlig hilsen

Anna Marie Olsson

KreaTekst - www.kreatekst.dk - kontakt@kreatekst.dk

Fra Mariager, 9550
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 16
Fra  GLOKAL-Marketing Skrevet kl. 08:42

Hej Søren

Jeg vil gerne byde på opgaven med DKK 1,80/ord. Jeg er uddannet korrespondent i engelsk og har arbejdet med oversættelse af diverse dokumenter gennem 15 år.

Jeg er nu selvstændig erhvervsdrivende inden for markedsføring og web, men vil da også gerne lige snuppe en oversættelsesopgave sådan en gang imellem.

Se mere på www.glokal-marketing.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:05

Du skal være opmærksom på om Du søger Amerikansk-Engelsk eller Britisk-Engelsk oversættelse, da der er forskelle i sproget... 

Fra Århus
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 20:23

Hvis du sender den med posten kan jeg gøre den færdig til mandag senest.

Prisen kan vi tale om hvis du sender en PB

Lucca Kjær Sørensen

Tilmeldt 16. Jan 08
Skrevet kl. 22:21

Hej Søren.

Jeg vil gerne hjælpe dig.  Men du må komme med et forslag til 'lønnen' som du synes virker rimeligt og så kan vi jo snakke om det. :)

Jeg har erfaring inde for oversættelse, og har nærmest engelsk som et andet modersmål da jeg har gået på amerikansk skole i 4 år.

Håber at høre fra dig.  Du kan evt. skrive til min mail shartvigster@gmail.com, da jeg nok vil tjekke den lidt oftere end jeg er her.

Mvh, Sabrina.

Tilmeldt 9. Oct 08
Skrevet kl. 02:54

Hej Søren.

Jeg arbejder godt nok som sygeplejerske, men er absolut velfunderet i det engelske sprog.

Jeg tager 1.00 pr ord, og kan have manualen klar i løbet af weekenden.

Fuglehuse@yahoo.dk

Mvh Nina.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)