Hej Aminoer, Jeg skriver da jeg er intereseret i at starte min egen virksomhed. Det vil være en webshop der vil sælge t-shirts med tryk. Jeg ved det er en markedsplads med meget konkurrence. Men tror jeg har en god måde at markedsfører min virksomhed på. Jeg er intereseret i at vide hvilken slags t-shirt tryk maskine jeg vil skulle købe for at lave den slags tryk. http://www.bing.com/images/search?q=get+big+or+die+trying&go=Submit+Query&qs=ds&form=QBIR#view=detail&id=F02ED7887C6E68424D83674E82DD3081850C71F1&selectedIndex=11. I den kvalitet og til hvilken pris det er på at trykke hvergang så jeg kan renge min produktions kost. Jeg har desuden haft snak med en leverandør af trøje og det billigste han kan give ved 5000 trøjer købt er 25 kr stykket. Jeg vil gerne have det en smule mindre. Kvaliteten er trøjen skal bare være almene t-shirts og tanktops. Så hvis i kender nogle gode levenrandør skriv gerne. Jeg har snakket med dandomain og at lave webshoppen. Kender i andre gode sider. På forhånd Tak., |
Hej Tryk på Trøjer maskiner og Levenrandør
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)