Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan skal jeg få min Webshop til at køre?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Myphonegadget.dk Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har lige startet en ny Webshop som hedder (www.myphonegadget.dk) op. Hvor jeg sælger reservedele og tilbehør til iphones osv..

Jeg ville meget gerne hører gode råd fra alle jer der ude. Hvad skal jeg gør for at få min webshop oppe at kører ??

Mangler jeg noget på siden. Som kan tage folks opmærksomhed på siden? 

Der har været mange kliks på siden altså en del folk har været inde på siden osv.. Men bestiller ikke noget! Hvad gør jeg forkert?

Jeg kan Pt kun modtage betalinger med Paypal. Kan det måske have indflydelse på det?

I må meget gerne kigge forbi siden og fortælle jeres meninger -:)

Tak på forhånd.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg var lige et smut forbi din webshop.

Du har bevæget dig ind på et marked, hvor det er rigtig mange om buddet. Så jeg tror, at for at din webshop skal få succes, så skal du virkelig gøre noget ekstra ordinært, som dine konkurrenter ikke gør. Jeg vil dog gerne give et par bud på, hvorfor dine kunder klikker, men ikke køber på siden.

Design

Jeg vil anbefale at tage et grundigt kig på dit design.

• Slider er ikke centreret.
  • Boksen "Information" i højre side, går ind over produktteksten.
  • Der er ikke en rød tråd igennem hele designet mht. farver og opsætning.
Jeg ville nok kigge efter at få lavet et unikt design hos en kompetent grafiker, ellers kan du kigge på nedenstående sider, og finde en færdig skabelon til billige penge. På den måde er du i hvert fald kommet meget langt, hvad angår det designmæssige, samt at der vil være en lige linje igennem hele siden.
Betaling

Overvej at anskaffe dig en mere kendt indløser på betalingsområdet, end PayPal. Det er som sådan fint nok at have PayPal, men kig efter et mere "troværdigt" betalingsmiddel, som danskerne kender. PayPal er stadig for ukendt for mange potentielle kunder endnu.
Hvis det er fordi, at du ikke vil ud og lægge en masse penge, for at få lov til at lade dine kunder betale med fx Dankort, så kig på YourPay.dk. De tilbyder indløsning af Dankort, Visa/Dankort, Visa og Mastercard, og de tager ingen oprettelsesgebyrer eller mdr. pris. De tager blot en hvis pct. del pr. ordre.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)