Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spam

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene :

Fashion-Seller:

Rene :

Syntes efterhånden amino.dk  er blevet en stor reklameside der kommer hele tiden pop up med at med tilbud om at l købe det ene eller andet. 

Det er vist bare en generel tendens... Prøv at besøge f.eks Tv2, EB eller nogle af de andre online aviser. Det er pop up på pop up, og så er 90% af skærmer konstant plastret til i reklamer (overdrivelse fremmer forståelsen). Det virker som om, at flere og flere sider bevidst forsøger at skræmme de besøgende væk...

Jeg 100% klar over at der skalpenge i kassen  og at pengene skal komme et eller andet sted fra og jeg  er som så heller ikke imod reklamer på site  feks. på amino.dk 

for hvis vi sammenligner tv2 ,netflik ,spottify med mere er der også rigtig meget reklame men jeg syntes bare det godt kan være ret anstrengende  at få så mange mails  fra dineo  

Jeg ville ik forsvare Amino, jeg har bare set en kedelig tendens med, at flere og flere sider bliver klistret til i reklamer i alverdens former og afskygninger... 

Men jeg forstår da udemærket, at det er generende, hvis der kommer så mange mails...

Fra København V
Tilmeldt 20. Oct 14
Indlæg ialt: 4
Fra  Ticket2Travel A/S Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er vel helt grundlæggende, at virksomheder kopierer hinanden, når et kanalvalg bliver en succes, uanset om det er Adwords, SEO, banner annoncering eller noget helt fjerde, anbefaler bureauerne det i stor stil og derfor går alle virksomhederne ned af samme sti også opfattes det oftest vulgært med overeksponeringen af banner.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)