Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spam

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
(personligt når jeg "leger med det" bruger jeg kassekladde som jeg ikke har bemærket besvær med mus i, men det kan være mig der ikke ser det og de fleste bruger jo køb og salg.

Det ville jeg egentlig også helst, men det er ikke det de 'unge' vil have og Dinero er bygget op omkring SALG/KØB. 

Der er ingen genvejstaster i Dinero - mig bekendt. Så her er problemer mht. museskader. Vi forsøger nu alle mulige tekniske løsninger, men genvejstaster er et klart ønske.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Frisch:

Sjovt isos at du er imod reklamer når dit eget brugernavn er din hjemmeside-adresse.

Det var da et ganske småligt indspark Indifferent

Ja, det er ganske sjovt. Men der er ikke meget "in your face" generende i det, vel?

.. og jeg er ikke mod reklamer principielt, men vil selv bestemme hvornår jeg skal se dem og hvilke.

www.isos.dk- IT support

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene :

Syntes efterhånden amino.dk  er blevet en stor reklameside der kommer hele tiden pop up med at med tilbud om at l købe det ene eller andet. 

Det er vist bare en generel tendens... Prøv at besøge f.eks Tv2, EB eller nogle af de andre online aviser. Det er pop up på pop up, og så er 90% af skærmer konstant plastret til i reklamer (overdrivelse fremmer forståelsen). Det virker som om, at flere og flere sider bevidst forsøger at skræmme de besøgende væk...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

isos.dk:

.. og jeg er ikke mod reklamer principielt, men vil selv bestemme hvornår jeg skal se dem og hvilke.

Hmmm hvis vi andre har det på same måde, så har Frisch jo en pointe. Du fravælger via adblocker, mens vi er tvunget til reklame vs dit profilnavn :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Rene :

Syntes efterhånden amino.dk  er blevet en stor reklameside der kommer hele tiden pop up med at med tilbud om at l købe det ene eller andet. 

Det er vist bare en generel tendens... Prøv at besøge f.eks Tv2, EB eller nogle af de andre online aviser. Det er pop up på pop up, og så er 90% af skærmer konstant plastret til i reklamer (overdrivelse fremmer forståelsen). Det virker som om, at flere og flere sider bevidst forsøger at skræmme de besøgende væk...

Jeg 100% klar over at der skalpenge i kassen  og at pengene skal komme et eller andet sted fra og jeg  er som så heller ikke imod reklamer på site  feks. på amino.dk 

 for hvis vi sammenligner tv2 ,netflik ,spottify med mere er der også rigtig meget reklame men jeg syntes bare det godt kan være ret anstrengende  at få så mange mails  fra dineo  @Martinthorborg du har et pisse godt produkt og du kan roligt være stolt af det jeg bruger dineo i begge mine virksomheder  så det er ikke produktet  der fejler noget   jeg syntes bare det er lidt for meget gas  til mig har simpelthen ikke tid til at læse alle de mails ;)   til mig med alle de mails  hvor i fortæller om dineo

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene :
 for hvis vi sammenligner tv2 ,netflik ,spottify med mere er der også rigtig meget reklame men jeg syntes bare det godt kan være ret anstrengende  at få så mange mails  fra dineo  @Martinthorborg du har et pisse godt produkt og du kan roligt være stolt af det jeg bruger dineo i begge mine virksomheder  så det er ikke produktet  der fejler noget   jeg syntes bare det er lidt for meget gas  til mig har simpelthen ikke tid til at læse alle de mails ;)   til mig med alle de mails  hvor i fortæller om dineo


Jeg er meget usikke på hvilke mails du tænker på.
Men mit gæt er de mails du får, når du har tilmeldt dig Dinero.
For det første kan du afmelde dem med 1 klik, så det er rimelig let at slippe for dem.
Når det er sagt, så er det 1-2 mails om ugen i starten, der hjælper folk til at forstå hvordan Dinero virker og dertil af og til, viser dem hvor meget mere de får i Pro versionen. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi intet tjener på gratisbrugerne og hver måned skal betale løn til 10 mand på fuld tid, 4 supportere på deltid, husleje + det løse.

Jeg håber det var det du mente.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke helt genkende problemet med mailsne. Jeg får en mail fra hhv. Amino og Dinero cirka hver 5-6 dag, og de kan frameldes uden problemer i bunden. Jeg har dog valgt at beholde dem, da indholdet faktisk oftest er ret interessant. Stor ros til dem som står for at udsende nyhedsbreve.

Jeg er enig i at der er mange reklamer på Amino, men hav nu med i tankerne at hvis den ikke var delvist reklamefinansieret, så havde det nok ikke været frivilligt om man ville købe Amino Plus. Jeg vil ikke arbejde gratis, så hvorfor skal andre?

Jeg er stor tilhænger af måden det kører på. Hvis alle var tvunget til at betale for at anvende Amino, så var der næppe den store aktivitet og alsidighed i forummet som vi kender. Så er det bedre som det er nu, hvor alle kan deltage i det omfang de ønsker, og dem som benytter Amino ofte kan betale et beskedent beløb, så siden ikke længere ligner Times Square på LSD. Cool

Men apropos spam, så har jeg dog bemærket at der i den senere tid er dukket lidt flere spambots og andre åbenlyse reklameindlæg op. Jeg ved ikke om der er fokus på dette, men måske det var noget man kunne adressere. Især når meget gamle tråde bringes til overfladen med fuldt ud irrelevant information, er det med til at skabe lidt uoverskuelighed i forummet.

Overordnet synes jeg dog kun at Amino fortjener et klap på skulderen som tingene kører. Det er et dejligt sted at være, både som læser og debattør.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

SWcotspain:
Der er ingen genvejstaster i Dinero - mig bekendt. Så her er problemer mht. museskader. Vi forsøger nu alle mulige tekniske løsninger, men genvejstaster er et klart ønske.


Vi har genvejstaster i kassekladden:

https://dinero.dk/support/genvejstaster-kassekladden/ 

Og der skal nok nogen i resten af programmet senere.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene :

Fashion-Seller:

Rene :

Syntes efterhånden amino.dk  er blevet en stor reklameside der kommer hele tiden pop up med at med tilbud om at l købe det ene eller andet. 

Det er vist bare en generel tendens... Prøv at besøge f.eks Tv2, EB eller nogle af de andre online aviser. Det er pop up på pop up, og så er 90% af skærmer konstant plastret til i reklamer (overdrivelse fremmer forståelsen). Det virker som om, at flere og flere sider bevidst forsøger at skræmme de besøgende væk...

Jeg 100% klar over at der skalpenge i kassen  og at pengene skal komme et eller andet sted fra og jeg  er som så heller ikke imod reklamer på site  feks. på amino.dk 

 for hvis vi sammenligner tv2 ,netflik ,spottify med mere er der også rigtig meget reklame men jeg syntes bare det godt kan være ret anstrengende  at få så mange mails  fra dineo  

Jeg ville ik forsvare Amino, jeg har bare set en kedelig tendens med, at flere og flere sider bliver klistret til i reklamer i alverdens former og afskygninger... 

Men jeg forstår da udemærket, at det er generende, hvis der kommer så mange mails...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Vi har genvejstaster i kassekladden:

https://dinero.dk/support/genvejstaster-kassekladden/ 

Og der skal nok nogen i resten af programmet senere.

Super - desværre bruger vi ikke kassekladden, så meget som vi gerne ville. Men det er naturligvis en imellem os og vores kunder.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)