Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideer søges :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi guys.

Jeg har et firma som er tilbyder IT support 365 dage om året 08:00 - 22:00 (ja ring bare juleaften :-) )

I samme forbindelse vil jeg gerne slå på at vi har en ekstra ordinær høj service - (og er billige) ...

Det simple spørgsmål er bare: "Hvordan gør man så lige det?"

Jeg vil lave en folder i A5 som jeg vil sende ud. På forsiden skal være et billede som siger mere end ord.

Jeg havde tænkt mig at der skulle være et billede af en mudderpøl hvori der ligger en fin pels hvor man kan se en dame som skal til at gå over den.

Nedenunder skal der stå noget i retning med: "Tænk hvis alle leverede ligeså god service som os" eller noget i den stil.

Jeg synes bare ikke ideen holder 100000 % - men kun 90 %.

Er der andre der har tilsvarende/supllerende ideer til sådan et projekt.

Kravene er at slå sig igennem (SKILLE SIG UD I MÆNGDEN!!!!!) og levere en brochure som rammer første gang.

Kunderne det skal ud til er småerhverv med max 20 ansatte. (Og nok nærmere 10)

Gode råd modtages gerne ! :-)

Ha en god dag.

Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:20

Hej

Da du skal have fat i virksomheder og beslutningstagerne, har jeg et forslag. Virksomhederne modtager masse af breve og brochure fra folk som vil sælge dem noget. Det er sjældent at tager sig tid til at kigge det igennem.

I stedet er mit forslag at benytte mediet TaxaSpot som visser reklame spots i nakkestøtterne på taxaer. Folk kan ikke undgå at se din reklame og blive fanget af spottene. Ca 50 % af dem som kører i er forretningsfolk, det vil sige at du har din målgruppe i ene rum, hvor de ikke kan undgå at se dit spot.

Samtidig er der muligt at sætte en sms-modul på spottet så hvis de har interesse i dit produkt kan de sende en sms med et kodeord og derefter har du mulighed for at kontakte dem.

Så får du det maksimale ud af dit reklame spot.

Men kig på hjemmesiden. www.taxaspot.dk hvis det skulle have din interesse

Mvh

Rune Laursen

Tilmeldt 22. Jun 07
Skrevet kl. 13:52

Hej Rune.

Det var selvfølgelig en mulighed - men uden at vide det tror jeg det er dyrre end det som jeg har budgetteret med.

Du har ret i at firmaer drukner i reklamer mv - men måden jeg vil gøre det på er at ringe til "beslutningtageren" i firmaet - sprøge om jeg må sende ham noget information - og så til sidst ringe op og følge op på sagen. Det koster et telefonopkald og en A4 side. Så gør det ikke så meget hvis kun 5 % virker....

Har du andre gode bud/muligheder?

Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:52

Hej Jeppe,

Hvad med at sende a5én i en lille fint indpakket gave , med glimmerpapir og hele molibitten :-) , så er du da sikker på at den bliver kigget på.

Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog

Tilmeldt 22. Jun 07
Skrevet kl. 15:19

Hey!

Det var da en kanon idé. Kunne sku være lidt sjovt. Årets julegave eller et eller andet. Kunne også sende en kæmpe pakke så alle medarbejdere undrer sig over hvad det er :-)

Kanon råd!

Flere søges stadig :-)

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:57

Hej Rune

Jeg er lidt nysgerrig Surprise Hvad er prisen på taxaspots?

/skou

Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:39

Nu ved jeg ikke om du er et enkeltmandsfirma.

Men PR kombineret med gode priser og en vindende personlighed. Så ud og vise flaget (ansigtet:) Små virksomheder er lissom os andre, vi vælger også gerne nogen vi føler vi kender.

Jeg kender en i samme branche som benytter et klippekortsystem til sine kunder. Så de køber et kort med x antal klip til x pris. Det fungere godt for ham. Der kommer penge i kassen med det samme kortet er solgt. Bare en reflektion.

Jeg synes folderen er en fin idé. Jeg forstår fint symbolikken med pelsen og servicen. Men det bør nok være en flot herrefrakke da det ellers kan tolkes som at det er kvindens pels der bliver brugt.

Brug lokalaviserne, få en jounalist ud og fortæl om dine små "gaver" og at du er den glade giver af god service også på juleaften:)

Tilmeldt 22. Jun 07
Skrevet kl. 20:04

Hi!

Jeg har nok gjort for lidt i det - men har et eksisterende klippekort ordning. Det er dog "mange penge" folk skal af med og det er ikke brugt særlig meget..

God idé med herrefrakke - det var dog blot en tanke - kunne man gøre det emre elegant eller på anden vis lave noget sjovt som samtidig er seriøst?

Jeg kom på forsiden i lokalavisen (fordi jeg er Ung Iværksætter (Er det ikke godt Martin Thorborg :-)??)   - jeg er 22) - og derfor var det en god anledning. Dog går den kun en gang, kan man jo sige, men det fungerede som det skulle. Det gav en del henvendelser - og det var "formålet" :-)

Men det var måske en god idé her op til Jul som en lille historie at jeg servicerer juleaften as well - "problemet" er så bare at jeg vil blive kimet ned mellem jul og nytår - men det er jo igen noget som jeg selv har valgt :-)

Input? ;)

Fra Rødovre
Tilmeldt 16. Nov 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:10
Hej Jeppe,

Tjaaa ... det bedste råd jeg kan give dig, er at give mig en mail ;)

Jeg er ejer af et lille reklamebureau som hedder Tænkeboks. Jeg lever af at lave god reklame der rent faktsik bliver læst og virker! ... og det er uden at du bliver flået ;) ...... Så damen fra din reklame kan godt beholde pelsen på ;o)

Send mig en mail, så ser vi om det er noget for dig!

Venligst Rikke (info@tboks.dk)

TÆNKEBOKS er et lille reklamebureau, som lever af at lave godt grafisk design med en god og personlig service. Der bliver lagt vægt på at den grafiske linie professionelt afspejler din virksomhed og dens produkter. Samt at sørge for dit budskab bliver set!
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)