Hej i kloge Aminoer :) Jeg har for 1,5 år siden startet et murerfirma op og der er okay gang i forretningen, men man vil jo altid gerne have mere omsætning og fortjeneste ud af det. Jeg har siden start kørt med min hjemmeside udelukkende og tilført adwords og en lille smule SEO, som jeg selv står for. Mine adwords er ikke særlig dyre da jeg er en af de eneste i hele mit område der beskæftiger sig med adwords i branchen. Så nu går jeg og overvejer om jeg skal sætte nogle annoncer i den lokale ugeavis for at skaffe flere kunder. Det er så her jeg vil høre om nogle af jer har erfaring med dette. Er det en god ide, hvad skal jeg holde øje med og hvilken metode er bedst? Eller skal jeg prøve en helt anden vej? Håber i vil komme med lidt input. VH GlennMurer |
Jeg ved ikke om alle ville gøre som mig, men skulle jeg bruge en håndværker til en større opgave ville jeg høre en håndværkerven om der er nogen der kan anbefales. Mindre opgaver ville jeg søge udført af en så tæt på mig som muligt, og derfor ville jeg nok bare slå dem op i telefonbogen eller kigge i lokalavisen.
Jeg synes ikke at nettet egner sig til reklame for andet end landsdækkende virksomheder. Naturligvis en sandhed med modifikationer men hvis halvdelen af dine klik kommer fra folk der er fra anden landsdel spilder du til en hvis grad dine penge (og tid). Du kan nok bedre end jeg afgøre om det virker for dig.