Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abonnement på hjemmeside

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  BoligRedningen Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Tak for dit svar :-) Nej det er en webside uden betaling. Jeg har et allerede et webhotel igennem unoeuro til 1,25 EUR pr. måned.

¨Hvis man vælger at få lavet en webside uden månedlige omkostninger, er man så meget dårligts stillet hvis der går "ged" i den?

Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  BoligRedningen Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Tak for dit svar, Jeg har også før dette indlæg, købt et webhotel igennem unoeuro til 1m25 EUR pr. måned..

Jeg kigger lige på din blog Smile

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 22
Fra  nCASE Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på, hvem du vælger at få til at lave din hjemmeside.

Hos mig får man altid et helt års gratis support med i prisen, samt en workshop hvor man lærer at benytte systemet. Efter det første år kan man så tilkøbe ekstra support via et klippekort, hvis det skulle blive nødvendigt.

Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  BoligRedningen Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også før dette indlæg købt et domæne og webhotel igennem unoeuro til 1,25 EUR pr. måned. Det ved jeg ikke om var dumt.. det var nok lidt tilfældigt at det blev der, men ville jo bare først og fremmest sikre mig domænet..

Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  BoligRedningen Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Hvad ville det så typisk koste en sådan abonnementordning hos Jer?

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BoligRedningen

Nu ved jeg ikke hvad din side skal indeholde men hos os (NemmeHjemmesider.dk) kan du selv sætte en hjemmeside op og derved ikke skulle betale andet end den måndlige drift. 

Det er gratis at prøve af og faktisk lige så længe som du har lyst til. Du kan let oprette din side lige her.

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 59
Fra  First Media Webbureau Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu skal vi også huske at skille æbler fra bananer.

Ja- man kan få en hjemmeside til 1000 kr.
Dem som nævner de lave priser og føler at man nærmest bliver snydt, hvis man betaler mere end 10.000,- DKK for en hjemmeside, er sjovt nok også dem der har de dårligste hjemmesider i debatten :-) Selvfølgelig kan man få en hjemmeside til 1000 kr. i så fald. Den tager jo maksimum 1 time at sætte op.
Man skal lige huske på, at man får hvad man betaler for. 
Der er en grund til at der eksisterer store webbureauer som f.eks. MCB, hvor priser for en hjemmeside starter på 29.999,- DKK.

Det kommer jo helt an på hvad det er Kent er på udkig efter.

Vores hjemmesider ligger på ca. 10.000,- DKK, og det er der selvfølgelig en grund til.
Vores designs er skræddersyede af en professionel grafiker, vores loadtimes er formidable, vi står for sikkerhed og backup, vi har mail og telefonisk support osv. osv..

Så før vi går ind i en priskrig så lad os lige få en kravsspecifikation på plads venner :-)

Mvh
Anders

Fra Vipperød
Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Fra  Designfirmaet Jerndorff Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kent

Vores løsning til 9.500 i opstartsafgift med service- og sikkerhedsabonnement på 500 pr. md. er populær. Prisen afhænger selvfølgelig af hjemmesidens omfang og dine ønsker til funktionalitet, men for det beløb, kan du få en velfungerende og responsiv hjemmeside, hvor du ikke behøver at bekymre dig for teknikken.

Læs evt. mere på www.jerndorff.dk eller giv mig et kald på 23 20 44 66.

Venlig hilsen
Michael

Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  BoligRedningen Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas
Ja, jeg skal selvfølgelig finde ud af hvad mine behov er.
Fint med billigere alternativ:-) der er jo iforvejen mange udgifter ved at starte selv, pengene fosser jo ud :-)

Venligst Kent

Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  BoligRedningen Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael
Jeg er efterhånden klar over at det månedlige abonnement dækker hosting, opdateringer, sikring mod hackning og support, men syntes bare at 500 kr. Lyder meget dyrt i abonnement.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)