Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abonnement på hjemmeside

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  BoligRedningen Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle
Jeg er nystartet iværksætter, og vil gerne have lavet en hjemmeside.
Det virker dog noget uoverskueligt at gennemskue markedet for priser m.m
Mit budget til en hjemmeside er 15-18.000 kr.
Skal så derudover betaler et månedligt abonnement på 200-400 kr?
Er det almindeligt? Troede det var gratis når man først havde købt og fået lavet sin hjemmeside?
Håber at høre fra nogen, som ved noget om dette :-)
Hilsen Kent

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 22
Fra  nCASE Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BoligRedningen.

Det afhænger jo meget af hvilken løsning, du er ude efter. Hvis det er med en webshop med Dankort-betaling, så er der jo desværre nogle ekstra omkostninger hver måned.

Hvis du er interesseret, giver jeg gerne et hurtigt tilbud på din hjemmeside. Jeg ligger normalt indenfor dit budget, og har ikke ekstra månedlige omkostninger.

Du kan beskrive din opgave på www.ncase.dk, så vender jeg hurtigt tilbage.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Nej sådan en ordning ville jeg aldrigvælge. Hvis jeg var dig ville jeg få mig et web-hotel ved f.eks one.com eller en af de andre - her skal du ikke af med mere en ca 10.- kr pr mdr. Så kan du altid få nogle til at lave og sætte din hjemmeside op for dig der - I det scenarie rækker de budget rigeligt langt, medmindre du er meget ambitiøs kan du sagtens få en fornuftig side i wordpress f.eks til under 10.000.

Jeg har begået en lille blog-post om hvad du bør kræve (efter min beskedne opfattelse) http://www.mhn-consulting.com/er-du-i-lommen-paa-dine-udviklere/ Den omhandler applikations udvikling generelt, men meget af det er også gældende for for hjemmesider.

//Morten

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 22
Fra  nCASE Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, som udvikler, at det er ret dumt at binde sig til et bestemt webhotel, uden først at have talt med udvikleren. Det kan hurtigt komme til at koste i sidste ende!

One.com er billig ja, men har super mange begrænsninger, og understøtter fx ikke gzip, der kan gøre en hjemmeside meget hurtigere.

Så mit råd er at tage udvikleren med på råd. 

Fra Vipperød
Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Fra  Designfirmaet Jerndorff Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kent

Du vil altid skulle betale en eller anden form for abonnement til webhotel - og hvis det er en webshop, har du tillige udgiften til betalingsgateway og indløser. Det er lidt det samme som at købe hus eller bil. Der er løbende driftsomkostninger :)

Rigtig mange køber en billig hjemmeside baseret på fx WordPress eller Joomla! og glemmer, at der løbende skal installeres sikkerhedsopdateringer for at mindske risikoen for hackerangreb. Er man ikke selv klar til løbende at opdatere såvel cms, skabelon og evt. udvidelser, er det en god ide at betale sig fra det og overlade ansvaret til andre.

Der er flere fornuftige (og billige) webhoteller til nogle få kr. om måneden. Her skal du blot være opmærksom på, at du selv står med ansvaret for at vedligeholde dit cms.

Vi tilbyder fx abonnementsformen til de af vores kunder, der ønsker en billigere startudgift og/eller de kunder, der ønsker, at vi varetager opdateringen og vedligeholdelsen af deres cms, så de kan koncentrere sig om deres virksomhed frem for at bekymre sig om, om deres hjemmeside er opdateret og online :)

Venlig hilsen
Michael 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, men det vigtigste her er jo at komme igang, lad være med at spilde tid på alle mulige tekniske overvejelser - sørg bare for at du selv står for at oprettelsen af dit webhotel, og at du selv har adgangen til FTP - så kan du altid flytte det et andet sted hen hvis behovet opstår. Og hvis vi skal være ærlige så er der jo altid ting man gerne vil optimere efterfølgende, også er det måske pludselig helt andre ting man har behov for.

Men fint nok, har man en udvikler med bestemte præferencer, så følg blot dem - det er ikke så vigtigt i denne fase af dit projekt, det der er vigtigst for dig er at du sikre dig at du har kontrollen og adgangen. 

//Morten

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 22
Fra  nCASE Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld, men det er da vigtigt ikke at betale for et helt års webhotel hos et bestemt hosting-firma, hvis det ikke er godt nok eller ikke egner sig til opgaven. Du betaler jo altid som minimum for et år. Det er i øvrigt heller ikke nogen gratis opgave lige at flytte siden til en anden host. Det hele koster jo tid og penge. Vælg dog rigtigt fra starten.

Når det så er sagt, så har du 100% ret i, at han skal stå for køb af webhotel og domæne selv!!!

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold på  pengene hvis du ikke ved hvad du har brug for.

En simpel hjemmeside kan laves meget billigt - evt kan du selv lave den. Du kan få lavet en simpel hjemmeside for under 1000 kr.

Du burde kunne få et velfungerende webhotel for 10-30 kr/md - dog med begrænset funktionalitet.

Så kan du hen-ad-vejen finde ud af hvad du har brug for, hvis du ikke ved det i forvejen.

www.isos.dk- IT support

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo men ét år hos unoeuro = 12 euro = 90 kr der potientielt er tabt, derefter et par timer til måske at flytte siden - undskyld men når man er ved at starte op så er der mange andre steder hvor det giver mere mening at ligge sine sparsomme ressourcer.

//Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BoligRedningen.

Det lyder meget dyrt. Hvad for en hjemmeside er det? Hvis det er en simpel hjemmeside kan du få lavet den for et par tusind. Er den mere avanceret er det klart du skal af med mere.

Mht. hosting kommer det an på kvaliteten. Men igen - 200-400 kr. / måned lyder dyrt. Vores billigste webhotel er f.eks. på 50,- / måned og det kan de fleste bruge. Der findes selvfølgelig også billigere ting andre steder - som andre i denne tråd også nævner, men det kommer jo an på hvor god kvalitet du skal bruge.

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du har nogle spørgsmål eller har lyst til at få en gratis prøve på et webhotel.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)