Hej seo-eksperter Mvh Ronni |
min umiddelbare vurdering er, at den sidste nok er den bedste... da jo flere ord du har med, jo flere ord skal værdien spredes ud over...
men jeg tror ikke det er væsentlig meget forskel....
Hej seo-eksperter Mvh Ronni |
min umiddelbare vurdering er, at den sidste nok er den bedste... da jo flere ord du har med, jo flere ord skal værdien spredes ud over... men jeg tror ikke det er væsentlig meget forskel.... |
Jeg vil anbefale dig den sidste. Brug så få ord som muligt, og brug bindestreg som mellemrum (helst ikke flerre end 2-3) |
Brug bindestreg i stedet for underscore: |
tak begge 2, så tror jeg at jeg vælger den sidste. Den er dog lidt mee besværlig at implementere i vores nuværende system. Er der en anden måde jeg kan få idet med uden at det tæller ned? F.eks. mintdomain.dk/1234/sure-sokker.dk (og tak for tippet om bindestregen) |
Hvis du skal have et ID eller andet med i URL'en så ser jeg ikke noget problem i at have ditdomain.dk/sure-sokker-1234.html Det er rigtigt som de andre skriver at det er bedste at holde URL'en så kort og klar så muligt, men SEO forskellen på sure-sokker.html og sure-sokker-1234.html er meget, meget lille. |
Du bør kunne manipulere din URL uafhængigt at det system (cms) du bruger. F.eks. via .htaccess og rewritemod på apache - Du kan læse en smule om det her |
Hold dig fra biblioteker, du vil få et bibliotek for hvert produktnummer og det vil over for google se ud som om du har meget lidt indhold om hvert "emne" Hold dig i stedet på roden. Din endelse bør nok også være andet end .dk, selvom det nok teknisk kan lade sig gøre. Jeg går og overvejer at på en side der sælger ure, så have alle filnavne med .ure som filendelse ... God arbejdslyst. Smid endelig et link når det er lavet, så kan vi vurdere strukturen. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
tak for svarene alle sammen Det med .dk til sidst var bare en hurtig taste fejl. Der skulle have stået .html :-) Selvom forskellen er lille tror jeg alligevel at jeg vælge den besværlige løsning, hvor id'et ikke indgår.
|
Må jeg tvinge mig ind i tråden med et tilsvarende spørgsmål? |