Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino spam

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

SWcotspain:
Jeg syntes dog at diskutionen er relevant, da jeg så vidt jeg kan se, kan sende en mail ud til samtlige på Amino


Nej det kan du ikke :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Jeg håber ikke, at jeg udleverer nogen her men jeg kan da vælge fra en liste over en masse, som jeg ikke kender.

Er jeg helt galt på den, så må jeg skylde et eller andet til hele Amino.

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg ved, er det dem du i forvejen har skrevet med.
Men må indrømme at jeg ikke kan huske det.
Kan det ikke passe?

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Så vidt jeg ved, er det dem du i forvejen har skrevet med.
Men må indrømme at jeg ikke kan huske det.
Kan det ikke passe?

De bedste hilsner

Martin

 

Hej Martin,

nej - det er ikke kun dem jeg har skrevet sammen med.

Jeg har måske skrevet sammen med 20 på Amino, denne liste indeholder jo flere tusinde.

Så hvis det ikke er hensigten, så er der en lille opgave.

Kan du i øvrigt forklare, hvordan det hænger sammen, at Amino sender en markedsføringsmail ud for et andet selskab? Eller hænger Amino og Dinero stadigvæk sammen?

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

jeg har fundet dig et gange på listen.

Nu sender jeg dig et par mails, så du kan se, at jeg ikke taler usandt.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Amino har nok resulteret i 2 spam mails i løbet af flere år. 

Jeg ser så tæt på dagligt at Amino.dk bliver linkspammet både på debatten og Amino Buzz.

Ved siden af Twitter, Google+ og Facebook er det dog småting. Hvis det var mig, der ejede stedet, ville jeg dog nok sætte mere fokus på at få dem slettet, da de jo skader det gode sted, som er bygget op. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Amino har nok resulteret i 2 spam mails i løbet af flere år. 

Jeg ser så tæt på dagligt at Amino.dk bliver linkspammet både på debatten og Amino Buzz.

Ved siden af Twitter, Google+ og Facebook er det dog småting. Hvis det var mig, der ejede stedet, ville jeg dog nok sætte mere fokus på at få dem slettet, da de jo skader det gode sted, som er bygget op. 

OK

Men Gita, skal jeg have adgang til en mailingliste, hvor jeg kan se dit fulde navn samt StreetPatrol.Com?  Det sidst er du nok ligeglad med.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

SWcotspain:
Men Gita, skal jeg have adgang til en mailingliste, hvor jeg kan se dit fulde navn samt StreetPatrol.Com?  Det sidst er du nok ligeglad med.


Jeg er ikke sikker på hvad du mener, da mit fulde navn ikke er nogen hemmelighed.

Det mener jeg ikke Amino's brugere har mulighed for. Jeg kan i hvert fald ikke - og jeg vil heller ikke gå den vej.

For mig, er 24 timer i døgnet alligevel lidt til de andre muligheder der er for markedsføring.

Jeg aner ikke hvorfor jeg skulle være ligeglad med StreetPatrol.com, da det er det ældste domæne jeg ejer. Der kommer selvfølgelig masser af spam mails og i utide også opringninger den vej :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gita Street:
eg er ikke sikker på hvad du mener, da mit fulde navn ikke er nogen hemmelighed.

Det mener jeg ikke Amino's brugere har mulighed for. Jeg kan i hvert fald ikke - og jeg vil heller ikke gå den vej.

For mig, er 24 timer i døgnet alligevel lidt til de andre muligheder der er for markedsføring.

Jeg aner ikke hvorfor jeg skulle være ligeglad med StreetPatrol.com, da det er det ældste domæne jeg ejer. Der kommer selvfølgelig masser af spam mails og i utide også opringninger den vej :-)

Min pointe er bare, at der ikke på Amino bør være en mailingliste tilgængelig. Denne er vel udsat for at blive spammet med fantiske tilbud på regnskabsprogrammer og meget andet. Hvis dit fulde navn og domæne fremgår af denne liste, så kan man vel også finde frem til andet.

Jeg syntes bare at der skal lukkes ned for denne funktion. Dinero finder nok andre markedsføringskanaler.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Så vidt jeg ved, er det dem du i forvejen har skrevet med.
Men må indrømme at jeg ikke kan huske det.
Kan det ikke passe?

SWcotspain har ret. Går man ind i Freelancer og derefter indbakke og vælger "Skriv ny besked" så får man en liste på 20.500 personer man kan skrive til. Jeg kan ikke se formålet med listen her.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

SWcotspain:
Jeg syntes bare at der skal lukkes ned for denne funktion.


Ser ud til du har spottet et "hul" i sikkerheden, som heldigvis ikke mange har opdaget.

Det er rigtigt flot spottet :-)  

PS: Jeg har også fundet "muligheden" nu.

PPS: Det er en dårlig idé at markedsføre sig selv på den måde. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)