Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring - reklame? Erfaringer søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Jeg åbner i det nye år en netbutik med tilhørende netauktion med et rimeligt stort budget. Målgruppen er M/K i alderen 25-40 år og varetyperne er diverse former for indbo.Jeg har brugt tid (og "mange" penge) på logo og udarbejdelse af hjemmesiden og varerne er på vej ind på lageret.Jeg har diskuteret markedsføring med venner og bekendte, ja sågar også med erhvervsrådgivere hos erhvervsrådet.

Men.... jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal gøre for at få flest mulige ind på min hjemmeside, når den tid kommer.Jeg er af nogle blevet anbefalet at få lavet en markedsføringsplan, men er af andre samtidig også blevet advaret med dette. ("spild af penge") Andre siger bannere, andre siger links, andre siger flyers smidt i postkasser/delt ud på gågader eller lignende.

Ja - I kan nok høre at rådene er mange....

 Jeg kunne godt tænke mig at høre fra andre med erfaringer for markedsføring. Hvad har I gjort? Hvad har givet den største succes? Har I fået lavet en markedsføringsplan? Har det været en succes?

Jeg efterlyser altså succesfulde markedsføringsideer. Ideer som I Amino'er er lykkedes med.

Med venlig hilsen

Kenneth

 

Kenneth Madsen http:/www.dubuy.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Det lyder meget spændende. Der findes jo, som du nok ved et hav af muligheder at markedsføre sin netshop på nogle mere effektive end andre. Min overbevisning er, at det fuldstændig afhænger af hvilken slags webshop du driver, der er ikke et egentligt facit til en succesfuld markedsføring (ville dog være dejligt Smile). Jeg har selv megen erfaring indenfor online markedsføring, og kan hjælpe dig og rådgive dig på det område. Du kan sende en mail til allan@metra.dk så kan vi snakke videre der. Det er selvfølgelig til den sædvanlige Amino pris af 0 kr. + moms Smile

Vh. 

Allan 

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Det lyder som et koncept vi sagtens kan hjælpe med at skaffe noget trafik til. en ide ville klart også være at oprette et nyhedsbrev og den vej igennem tilføre sitet fast trafik.

Men du skal være velkommen til at ringe ind til vores kontor for en uforpligtende snak om hvad annoncenetværk ville kunne tilbyde dig.

Med venlig hilsen

Tim Møllegaard
MM Medier A/S

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth.

Det er min erfaring, at du bør starte med Google Adwords og herefter Søgemaskineoptimering.

Af mange grunde bør du vente med alle andre kanaler indtil disse to ting er tunet.

Venlig hilsen, Christian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)