Mener du, at din blog ikke er indekseret endnu? Eller spørger du, hvordan du søgemaskineoptimerer? Det sidste er en lidt længere historie, men med hensyn til indeksering plejer det at gå ret hurtigt, når først der linkes fra Amino. :)
Jeg har prøvet at sætte det meta-tag op, men tror ikke det er korrekt... :-(
På forhånd tak for jeres forslag.
Jeg vil nok sige ligegyldigt.
Det her er en af mine siders all-time statistik med besøgende fra søgemaskiner. Jeg har intet gjort for at please hverken Bing, Yahoo eller andre. De skal nok komme. Men som du kan se, spiller de en minimal rolle i besøg.
Med hensyn til at Google ikke finder dig, så kender den skam til dig. Skriv i søgefeltet; site:ulykke.nu
Så viser den alle de sider den har indekseret fra (og inklusiv hoveddomæne) ulykke.nu. Dit problem ligger nok i, at du søger med nogen nøgleord du gerne vil findes på men uden held. Det løses med noget SEO arbejde, og sker næppe natten over.
Hvor er den vild Jonas!!! Har du selv lavet den?!? Der er jo sygt mange sider og emner!
SEO og jeg er ikke blevet venner endnu. Men når den dag kommer 👍
Ja og nej. Den er baseret på et template, med noget tweaking hist og her, primært til oprettelse af bruger, så folk kan tilføje noget selv - ingen der har gjort det endnu, desværre.
De fleste "guides" er købte fra elance tror jeg - det stod min bror for. De lange tekster (de som trækker trafikken) har jeg selv skrevet. En enkelt på ~400 ord har jeg også selv lavet, og den står helt fabelagtigt for 90-95% af alt min trafik.