Vi har snart en stilling ledig her i Thisted, og jeg vil da bestemt ikke undlade også at slå den op her. Måske der jo findes en Amino, der selv har lyst - eller kender en, der har lyst - til et spændende arbejde i en fiskebutik, hvor vi også laver spændende kvalitetsprodukter til en gros salg og meget andet.
Jeg hedder Anne er 23 år bor alene i en lejlighed i bisgården i holstebro. Har snart været i lærer på danish crown i 2 år og er udlært d.27 august og søger derfor nyt arbejde da jeg ikke vil på akkord og har lyst til mere udfordring end de kan give mig derude.
Jeg har afsluttet 10 klasse på sct.jørgensskolen og har taget grundforløbet på 40 uger på teknisk skole i Holstebro, hvor jeg derefter søgte arbejde ude på slagteriet med start d.28 august 2006.
Jeg er flexibel og stabil angående de måske anderledes arbejdstider der vil forekomme.
Anne Rysgaard Christensen Bisgården 16.st 7500 Holstebro Kontakt nummer: 28554323
Mange tak for din respons. Ovennævnte stilling blev heldigvis besat inden jul, men vi er altid interesseret i en uopfordret ansøgning, så hvis du nu - eller senere - er interesseret i at blive skrevet op, er du velkommen til at sende mig en mail, og jeg kan maile dig et ansøgningsskema.
Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk